Fars dag

Väckte älskling med frukost på sängen och ungarna hade ritat åt honom. 


Nyss varit ner å fått tårta hos svärfar. Fick gosa med bebis en sväng oxå. 
Tur man kan låna ibland nu när man själv inte ska ha nå mer ungar.. räcker med våra 3 terrorister 😝😊 

Min "pappa" åker vi å fikar hos nån dag i veckan. Det är tur jag har haft honom i mitt liv när jag inte haft nå kontakt med min biologiska.. har inte gjort mig nå tidigare men på senaste tiden har jag börjat tänka på det mer å mer.. har en aning om vem han är, av vad jag kommer ihåg mamma berättat för mig.. men tror knappast han har nån koll på vem jag är.. 
Men men som sagt tur jag har haft "pappa" i mitt liv sen jag var ca 3-4 år..

Blev bara rörigt det här.. 
Slänger in en gammal bild på "pappa" iaf från när vi höll på med att göra ordning nå hästhage eller fårstängsel.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0