senaste tiden

jadu då var man tillbaka här.. 
har gått över 1 år sen senaste inlägget.. 
 
Provanställningen blev bara 5 mån innan den blev uppsagd pga för lite jobb inom företaget.. 
men fortsatte på timmar ca 1 månad till sen orkade jag inte jobba nå mer för i Oktober kom storken igen men denna gång med en liten tös, Inez! Så nu är man 3 barnsmamma!
 
 
Är fortfarande mammaledig, får se hur länge jag blir det.. beror lite på hur det ser ut med jobb å så för min del..
Werner är ju arbetslös så han har inga problem med att vara hemma förutom att Inez inte är så nöjd med att vara med pappa men med lite mer träning så kommer det gå å bara jag får älskling att byta blöjor på henne =)
 
 
Det har inte blivit så mycket fester å sånt.. 
i somras var vi väl iväg på det vi brukar, vintjärn, rättvik, summer meet m.m... 
Å självklart körde ja.. detta år tänkte jag att jag skulle försöka se till att köra mindre =)
Får väl se först hur mycket man kommer iväg på, beror på barnvakt å så..
Brukar ju bli jag som får vara hemma med barnen annars =( 
T.ex Som denna kväll.. ikväll har jag 4 barn då kusin Mille sover här för Jonas är chaufför åt Werner.. 
De skulle sätta upp affischer för vår rock om 2 veckor m.m.. får väl se hur mycket de har satt upp..
 
 
Annars just nu för tillfället så håller jag väl på att greja å fixa hemma både inne å ute. 
mest ute då vi ska försöka få ordning på baksidan.. 
 
Har börjat på med LCHF för att gå ner i vikt främst å få bort bl a degmagen efter graviditeterna.. 
sen nyår har jag lyckats gått ner ca 8 kg.. men har inte kört helt strikt, knappt liberalt heller..
har blivit en del "fusk" men så länge det går neråt på vågen är jag nöjd å då får det ta sin tid..
Får se om jag lägger upp nån bild när jag nått första delmålet på 10 kg... 
 
Nä nu blir det sängen innan nån unge vaknar så jag får sova nå oxå.. 
Får se när Werner å jonas kommer hem.. 
Å får se när nästa inlägg dyker upp..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0