ojsan hoppsan

såg nu att jag inte skrivit sen julafton!! skäms på mig!
 
Nyår firade vi som vanligt hemma hos mina föräldrar!
 
 Det har faktiskt inte hänt så mycket.. vi har mest varit hemma..
 
Alexander har för det mesta varit hemma från dagis eftersom det har gått så mycket sjukdomar å vi vill inte ha hem sånt till Theo. Men vi har varit sjuka i omgångar ändå här hemma..
han fortsätter gå hos logopeden.. nu äntligen har hon börjat insett att han har kort tungband så förhoppningsvis kommer han få åka å klippa det. han kan ju inte ens slicka sig på överläppen..
 
Theodor växer å växer!
Han är nu 3 mån å väger 7750g å är 64 cm lång..
Har börjat fått plocka undan lite kläder nu som han växt ur..
Har planerat å bokat in dop i April..
 
Dagarna går rätt fort här hemma..
mata theo, blöjbyten, tvättning, data sittande, städning m.m...
Försöker ta mig ut på promenader men när alex är hemma går det inte så bra för han tycker det är jobbigt att gå där jag vill... å vissa dagar är det så kallt så man vill inte gå ut..
 
Men det börjar gå mot ljusare tider nu.. Snart är snön borta å våren här!! Gud vad skönt...
Denna sommar kommer vi försöka greja så mycket som möjligt hemma på gården med att röja å göra snyggt..
 
Till helgen kommer det några vänner på besök.. äta nå gott å umgås..
men får bli alkoholfri cider för mig och en till tjej då jag ammar fortfarande å hon är gravid!
 
På måndag ska jag till hälsocentralen efter att ha haft ont i handleden 2 mån..
Får se vad de säger, om jag får sån där stödskena pga å inflammation i muskler till tummen...
 
Nu kom det en liten sammanfattning om vad som hänt..
ska försöka skriva oftare (asom jag alltid skriver)
 
KRAMAR
JESA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0