då så..

nu kan jag äntligen blogga.. har försökt tidigare men har inte kunnat logga in..
Vad har då hänt då??
 
Vi har haft vår årliga september rock med klubben, Los Raggos, den 1 Sept...
Blev mycket folk å alla var nöjda..



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åkte hem på natten för vi hade bara barnvakt fram till kl 10 på söndag..
Jag var ju ändå nykter så det gjorde inget..
 
den 6 sept fyllde älskling år.. blev lite tårta å så på kvällen..
 
den 8 sept klev vi upp jättetidigt å åkte till Lobonäs på veteranmarknad.. vi stod å sålde, fick en bra slant..
Sen gjorde jag av med pengar oxå, hittade en barnvagn, precis en sån som jag ville ha, så kunde inte låta bli..
Den var billig, 500:- med både ligg å sittdel å parasoll.. däckena är slitna men de går ju att byta..
Vi var nog hemma vid 18-tiden.. då blev det lugnt tills jag skulle iväg å hämta en kompis, var nog inte hemma förrän kl 3 på natten..
På söndagen sen var vi ner till Sandviken på möte med klubben.. hade nästan 3 timmars möte..
Å snart är det dags för klubbfest igen.. På Kratte Masugn.. även denna gång måste jag hoppa över badningen..
 
I onsdags den 12e fyllde jag år.. jag var ledig från jobbet så tog det lunt medan alex var på dagis.. sen blev det in till stan för alex skulle till tandläkaren.. sen blev det att äta på sibylla å sen en sväng ut till stugsund till Kina å Lars.. Efter det handling å sen hem å färgade håret...
Så nu är jag mörkhårig igen... då kan jag låta håret vara under vintern å låta det växa ut... sen får vi se hur det blir.. Har lust att färga underhåret annan färg men måste nog spara ut lite till först..
 
Denna vecka har Älskling jobbat kväll så har knappt sett honom =(
De har börjat på nytt schema så de jobbar kväll varann vecka..
 
Denna helg är lugn.. Har inte gjort mycket idag.. har ätit tacopaj vid 18-tiden å är fortfarande proppmätt...
grabbarna ligger på soffan å sover.. alex somna ifrån godiset.. då blir det mer till mamma å pappa =) =)
 
På onsdag ska jag till Barnmorskan igen å göra glukosbelastning mellan 8-10.. får se vad jag hittar på sen innan alex ska hämtas kl 14 på dagis.. Har ju fått en massa presentkort på klädaffärer =) men har ingen lust att handla kläder nu när jag har jättemage...

Vecka 26+4 (1/9-12)
Inte långt kvar nu... idag är det 79 dagar kvar..
Det närmar sig med stormsteg.. snart är den lille här...
 
 
Har nu äntligen fått hem appen till telefon så kan blogga från den oxå...
förhoppningsvis kommer det bli mer inlägg å kortare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0