Klubbfest

tänkte skriva lite om klubbfesten vi hade 22 September..
 
Vi höll till på Kratte Masugn i Hofors.
Vi samlades där vid 12-tiden..
började med aktiviteter men det regna så vi fick hålla oss inne å göra dem..
Jag satt bredvid å knäppte kort istället för att vara med...

Vi var var klar med lekarna framåt 15-tiden.. då gick vi till stugan å väntade på att det skulle bli mat vid 16-tiden..
Vi åt vildsvin med potatisgratäng å sallad.. mumsigt!!
 
Sen vid 18-tiden var det dags för badning på inomhusbeachen..
Jag var inte med å bada utan satt bredvid å knäppte kort istället..
Vi var där fram till 21-tiden..
då blev det fest i växthuset istället, the Raw Rhytm Boys spelade för oss..
werner gick å lade sig efter badningen, han var så förkyld å ont i halsen så han orka inte vara med..
stackars älskling!
bandet spealde bara fram till 01-tiden.. då flytta vi oss i stugan vi bodde i istället..
men jag gick å lade mig strax efter.. tog en tid innan jag somna eftersom werner å kjell låg å snarkade..
Efter en stund kom även jennie å uffe å lade sig..
 
När jag väl hade somnat å inte sovit länge då kom mattias å stina inrusande i rummet istället å lät illa..
jag låg nog vaken nästan en timme innan jag lyckades somna igen, för då låg alla 4 å snarka..
 
sov nog fram till 9-10-tiden på morgonen.. låg å prata lite med de andra innan vi började plocka ihop å städa..
Sen åkte vi in till hofors på pizzeria å käkade..
Jag var bra trött å slut på vägen hem..
blev inte mycket gjort hemma...
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0