Helgen

Det blev inge att titta på 745an i årsunda förra helgen..
på torsdag kväll fick jag sms om att bilen var såld, fast vi hade besätmt att vi skulle komma på söndagen å kolla..
Förra helgen blev det inte mycket gjort, jag bakade lite bröd..
 
Förra veckan blev det inte heller mycket gjort..
Werner jobbade kväll..
på onsdagen bakade jag lite kakor..
på torsdagen hade vi besök av emma å jerry med ungar en sväng..

På fredagen åkte vi till Alfta å titta på bil åt mig.. en 945a -92..
Vi köpte den.. lyckades pruta ner priset med 1300:-..
har ingen bild på den än för den ska tvättas å städas för den var lortig..
Men vad lätt den var att köra, lättstyrd.. =)
På fredag kväll kom Dan å Sissi från Hedemora med sina 2 barn..
Satt å prata å killarna drack morgan å cola..
De sov kvar över natten, så på lördag morgon blev det frukost å lite mer prat innan de åkte.
De hade med en bilstol åt oss för deras yngsta har vuxit ur den, så nu är det klart oxå tills bebisen kommer.. 
Sen åkte vi till gävle en sväng å gick på biltema, jula å Max..
När vi kom hem så satt jag vid datorn en sväng å sen åkte jag å alex hem till mamma å pappa..
För werner, mattias å niklas skulle till Svärdsjö på rock å jag orkade inte sitta hemma "själv" ännu en gång medans älskling var iväg å roade sig..
Inte för att jag är så jätte sugen på att vara bland massa folk med min mage nu men skulle var roligt/underbart att få komma iväg på något innan jag blir "låst" här hemma med den lille... det skulle räcka med bio, äta go mat eller nå sånt...
Var nog inte hemma förrän vid halv 1-tiden, då blev det sängen på en gång..
Werner kom nog hem vid 2-3tiden..
 
Söndagen var rätt lugn..
kom folk å hämta en bil för de skulle ha motorn ur den..
 
Igår när man vakna så snöade det ute..
så åt frukost, klädde på alex å gick ut..
eldade å skottade snö..
var lite öm i magen efteråt så blir lugnt med skottande för min del..
gjorde mat tills älskling kom hem från jobbet, gick sen ner till svärföräldrarna å fikade..
jag somnade väl på soffan vid halv 10-tiden som vanligt..
 
Idag när man klev upp var det varmgrader ute å riktigt slaskväder...
Jag måste köpa riktiga vinterskor kom jag på.. har inte nå hela skor längre..
Alexander är på dagis just nu å jag vet inte vad jag ska göra.. ta hand om lite tvätt tror ja..
Ikväll ska vi nog till Valbo en sväng för werner har fått tag på vinterdäck till amazonen..
 
Imorgon ska vi vara i hudik 11.30 på ultraljud igen..
får se hur det ser ut, får väl veta då om det blir kejsarsnitt eller om jag kan föda normalt...
till en del hoppas jag på snitt för då får man veta när det kommer bli å slippa gå å vänta på värkarna..
Sen på fredag ska jag till BM igen å väga å mäta...
 
Ha det bra alla mina läsare!!
 
här kommer en bild på min mage V 35+5
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0