tröttis

hmm trodde jag skulle ha tid att skriva här men har varit så trött när man kommit hem från jobbet så man har bara ätit å sen somnat på soffan..

Nu har nästan halva tiden gått på graviditeten.. jag jobbar på som vanligt.. får se hur länge jag orkar å så..
Magen växer å växer..

Vi har varit iväg på lite olika saker.. tänker inte skriva om allt och skriver bara sammanfattning...

Brorsan har tagit studenten, så välkommen bror ut till arbetslösheten!!

På midsommar var vi i Vintjärn som vanligt... Vi hjälpte till med att sitta i inträde å parkera bilar..
Ble tyvärr lite för mycket för mig på fredag kväll, jag blev illamående å spydde å frös.. så blev tidigt i säng för mig.. så på lördagen tog jag det lugnt.. På ösndagen var vi nog inte hemma förrän sent på kvällen.. Men var mysigt att sova i husvagn...

Helgen efter var vi i Rättvik på Big Lake Run... bodde i stuga som vanligt med werners familj..
Var så trött på fredagen så blev tidigt i säng för mig..
På lördagen mötte vi upp andra från klubben innan vi åkte in på området före avfärd.. Vi blev 4 bilar från klubben iaf.. På kvällen när vi kom tillbaka grillade vi.. Sen på kvällen gick jag, mattias, jennie å camilla ner till bowlingen å kika å träffa då på mer folk från klubben.. åkte med i deras cab en bit.. tills polisen stoppade oss! De tyckte inte om att vi var 10 st i cabben!! OPS!! Stod sen utanför sibylla ett tag innan vi fick skjuts tillbaka till campingen...
på söndagen var det bara städning å hemfärd som gällde.. när vi kom hem så bytte vi bil å for sen till Ockelbo på marknad...

I helgen som var så var det VVV (våga Vägra Västerås) är ett gäng från BRC som brukar samlas på stranden i stråtjära å grilla å så.. så vi åkte ner dit en sväng på fredag kväll..
Sen på lördagen tog vi det lugnt hela dagen... Sen på kvällen kom frun hit för hon skulla passa alex på natten för jag, werner å mattias var iväg på SägenSafari i Kilafors.. Riktigt roligt, synd bara att det blev dimma å att det var kvavt å massa knott... Var väl hemma runt 2.30 igen..
Söndagen sov jag i stort sett hela dagen...

Jag är jätteförkyld å det har spännt i magen hela dagen...
Var iväg å luncha med Gumman.. självklart blev det massa skratt då hon lyckades tippa omkull hela drickan i knät, OPS!!

Hemma blir det inte mycket gjort.. jag försöker plocka undan å tvätta när jag kommer hem men mer orkar jag inte.. skulle ha börjat med alex rum uppe oxå.. men hela övervåningen ser ut som ett bombnedslag tycker ja..

Nå bilder tänker jag inte orka lägga upp... det finns på Facebook!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0