sex

Idag 29/1 har jag å werner varit tillsammans i 6 år!
6 underbara år med både positiva å negativa känslor..
Du betyder så mycket för mig.. Älskar dig jävligt mycket!

Första gången vi träffades (efter jag blivit singel, har ju träffats tidigare på fester m.m.) var på en rock på Ferdinand i Söderhamn.. Hade smsat med varann före och även skrivit på Lunarstorm..
Jag satt med honom å hans vänner å syskon å drack lite..
Tyvärr var det ju även en del sura miner från mitt ex som var på samma rock....
men men...
Slutade med att jag fick skjuts hem av de som werner åkte med..
blev lite hångel när de släppte av mig, tyvärr inge natt besök då han hade hunden hemma som han måste hem till.. =)
Dagen efter följde jag med på Isracing i Bollnäs och åt på Max =)
När vi kom hem blev det lite tv-tittande å mys i soffan tills han åkte hem..
Dagen efter kom han efter jobbet å sen dess i stort sett flytta han till mig..
på helgerna var vi i stråtjära i hans lägenhet..

Vi förlovade oss den 24/6 (efter 5 månader bara) i Vintjärn.
Svärfar höll på att sätta maten i halsen och svärmor grät så hon inte kunde prata =)

Werner hade kvar sin lägenhet till Augusti då vi tog över hans halvbrors lägenhet i Söderala som var en 2:a..
när vi hade varit tllsammans 1 år blev jag gravid med Alexander! helt underbart...

Sen har åren bara rullat på... tiden går fort!
Nu är alexander 4 år, vi har hus, hund, volvo, jänkare, husvagn m.m..
Får se om det blir mer barn inom en snar framtid.. =)


kortet är nästan 1 år gammalt.. finns dåligt med kort på oss båda samtidigt
då jag för det mesta är bakom kameran =)


Slänger upp ett kort på busungen oxå!
tessan
2012-01-30 @ 12:40:02
URL: http://tewssans.blogg.se/

Grattis :)

ida - nagelteknolog
2012-02-15 @ 21:14:30
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

vi hade riktigt kul, lyckad kväll :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0