julafton

dags igen.. har knappt suttit vid datorn över jul å så, så tänkte skriva ihop en sammanfattning om de senaste veckorna..

Den 17e var vi ju till Järbo på 20-årsfest! Var mest bara klubbfolk där =)
jag var nykter å körde.. vi hämtade även danne å erika i kungsgården före..
Åkte från järbo vid 2-tiden.. då först till kungsgården för att lämna av danne å erika å sen hem..
Å det var snöstorm i stort sett.. låg nog 3-4 dm snö på vägarna som var oplogade.. så tog tid hem..
klockan 4 var vi hemma.. å werner somna så fick inge prat sällskap heller..



har blivit lite jobb för mig så har varit å fixat julklappar istället och städat hemma..
veckan före jul var werner hemma för han hade ont i halsen å var förkyld så då fick jag hjälp med att handla å så..
Fredag kväll när alexander hade somnat så tog vi in granen å klädde den..


JULAFTON:
Åt frukost å sen öppnade vi julklappar.. alexander fick bilar, tröja, puzzel m.m...
Werner fick en huvtröja med cash motiv å prenumation på Gasoline av oss..
Jag fick en ny telefon =) =) jätte nöjd!! den heter ZTE-Blade..
Sen hade vi även köpt ett Xbox 360 till oss alla..


Vid 2-tiden gick vi ner till svärföräldrarna för då skulle tomten komma...
Sen blev det mat, kalle anka på teven å öppna paket..



sen på kvällen åkte vi ut till mosne till mina föräldrar.
Fikade å väntade på tomten..
Efter tomten varit där så öppna vi paket..
alexander fick jätte mycket.  även vi fick rätt bra med saker..
Å jag fick äntlilgen min efterlängtade Ris á la Malta!!! Det är så gott!
vi åkte nog inte därifrån förrän vid midnatt..




Var en trevlig å lugn julafton..
Med mycket paket!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0