theodor

den 5/12 kom theodor till världen..
kände av första värken vid 4.30..
vi var i hudik strax efter kl 7..
var då öppen 5 cm.. så fick lägga mig i badkaret ca 2 timmar tills värkarna började bli mer intensiv å tätare... när jag kom tillbaka till rummet så var jag helt öppen å vattnet hade gått...
kl 11.15 började mina krystvärkar och 11.36 var han ute..
han hade bråttom ut å ville gärna sparka sig ut :-)
han vägde 4392g å var 53 cm lång...
jag å theo blev kvar på bb 2 dygn..
werner åkte hem på kvällen å kom tillbaka dagen efter med alexander å hälsa på.

theo är nu över 3 veckor å gör inget annat än att äta, sova, skita å äta lite till.. :-)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0