julafton

började dagen med att öppna paket hemma. jag fick ny kamera av älskling :-)


älskling fick tshirt med kapten haddock, luvtröja med hank III å ett tv-spel av oss. alex fick leksaker m.m.



framåt 13-tiden gick vi ner till svärföräldrarna å åt julmat. vi var sammanlagt 23 st med alla barn.
vid 14-tiden kom tomten med häst å släde.


sen blev det att öppna mer paket å fika å prata innan vi skulle vidare till mina föräldrar.
var i mossne runt 19-tiden. strax efter kom även tomten dit. sen blev det att öppna mer paket.

alex å theo fick mycket saker å kläder.
vi fick bl.a vattenkokare, brödrost, sängkläder, godis, presentkort, låda mat från tillmans m.m...

vi var nog inte hemma förrän vid halv 3 på natten..då blev dret sängen på en gång.

juldagen blev lugn. var hemma bara.
lika annandagen.

igår fick jag ny tvättmaskin då våran gick sönder före jul. så har en massa tvätt nu.
men man hinner inte göra så mycket om dagarna när theo helst för det mesta vill äta på mig varje timme... jag hoppad det blir bättre annars kommer jag bli tokig...

just nu är werner på möte med klubben.
får se när han kommer hem igen. då blir det nog hemmagjord pizza å film...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0