dagen före....

ja då sitter man här dagen före BF utan bebis...
Den har inte velat kommit ut än..
rätt drygt å tjatigt..
vill ha tillbaka min kropp å träffa den lille krabaten.
 
Veckorna har gått fort å jag har för det mesta tagit det lugnt här hemma..
förra veckan julstäda jag nedervåningen å gud vad ont i benen jag hade sen..
på kvällen när jag lade mig på soffan så blev det full fart i magen..
 
Igår var jag väldigt trött å gjorde inte många knop... kände av nå värkar men de avtog...
lika idag.. men jag hoppas det vill sätta igång så fort som möjligt...
Skulle ha varit till BM idag men då min bil frös igen igår så hann inte werner fixa klart den innan han åkte till jobbet idag.. så fick en ny tid hos BM på onsdag om den lille inte har kommit ut före det..
 
I fredags började det kräksnöa.. var ut å skotta fram till pannrummet så jag kunde elda, var bra slut i benen efter.
Även på lördagen blev det att skotta för det fortsatte snöa ändå in på söndag morgon..
 
Idag har det varit kallt istället.. runt -20 grader...
så idag har man fått eldat..
 
Nä nu ska jag spela lite spel innan jag lägger mig på soffan...
Förhoppningsvis har den lille kommit ut nästa gång jag skriver..
 
Kort från idag..
snart spricker jag..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0