Fester!

den 26 Aug var vi iväg på 30årsfest i kungsgården. Var Linda Thyr som fyllt år!
Jag var nykter å körde.. vi parkera hos danne å erika å gick därifrån för danne å Werner skulle iväg på natten..
Min syster var med oxå.. vid 23-tiden gick erika, danne å werner tillbaka hem till danne å erika. Jag å jennie blev kvar en stund till.. vid 1-tiden fick jag sms av werner att han å danne å mattias då åkte mot Sösdala! De skulle dit å kolla på nån skrot.. vid halv 2 tiden åkte jag å jennie hemåt..
Var hos mamma vid 3-tiden å då kände jag att jag var jätte trött så jag kröp ner bredvid alex å sov istället för att åka hem.. alex blev inte så glad på morgon när han såg att jag låg där =)
men när jag berätta att vi skulle iväg å kika på westerndagen i Holmsveden då var det inga problem att åka från mormor.. =)
Gick på westerndagen å kika.. alex red häst å kolla på cowboys..
Åkte sen hem å åt mat å sen på kvällen åkte vi ner till badplatsen/campingen i stråtjära för svärföräldrarna hade dragit dit husvagnen å skulle ha lyskväll.. men alex somna på en gång i bilen så han låg å sov hela kvällen, medan jag satt med dem å emma å mer folk från BRC å pratade..
Framåt 23-tiden åkte vi hemåt.. bäddaner alex å satt mig vid datorn å vänta på att werner skulle komma hem..

veckan därpå blev lugn.. jag jobbade hela veckan..

förra lördag 3/9 så stack werner å mattias iväg tidigt till Falun på marknad..
jag stod hem å gjorde ordning 90 st toast till kvällen..  Vi hade ju rock på kvällen i Järbo..
åkte sen ner på medeltidsdagen med Alexander innan jag skulle skjutsa han till mormor..
men mamma ringde å sa att de var på väg dit så jag slapp åka..
var kvar en stund med dem.. sen åkte jag hem å packa ordning allt å drog sen ner till Järbo..
när jag kom dit hade inte många kommit än..
vi gjorde i ordning lite å sen när fler hade kommit så beställde vi pizza å åt..

Framåt 20-tiden satt jag å werner oss vid inträdet å börja släppa in folk.. det öka fort i början på besökare.. =) kanon!! efter en stund kom sandra å bytte av werner så han fick röra på sig..
Satt några timmar i inträdet.. nästan roligare att sitta där än att stå i köket, för vid inträdet träffar man ju på alla =)

Framåt 23-tiden gick jag en sväng å kika hur det gick i köket å hjälpte till lite å sen gick jag ner å kolla en sväng på black raven.. sen gick jag ut för att leta upp å prata med en kompis, christian, jag inte träffat på nästan 6 år! Var kul att träffa på honom! prata en stund tills jag var tvungen att gå in igen å hjälpa till i köket..

hann se nån låt med errols oxå.. sen gick jag å jennie ut för hon skulle röka då träffa jag på christian igen så stod å surra med han tills han skulle med bussen hem till sandviken..
gick då in å börja städa undan det värsta..
framåt 4-tiden lade vi oss för att sova..
blev sen väckt vid halv 9 av telefon.. var bara upp å börja städa då.. det skulle vara klart vid 1-tiden.. gick rätt fort eftersom vi hade plockat alla burkar å sånt på natten..

När vi var klar åkte vi till kungsgården för att äta på pizzerian å sen åkte vi till danne å erika en sväng..
När vi kom hem så packa vi ur bilen å åkte sen för att hämta Alex.. åt även tårta då eftersom mamma fyllde år!
Sen åkte vi hem å tog det lugnt.. somna tidigt...

Blev iaf en kanon helg å trevlig rock! Tack till alla som kom å till alla som hjälpte till!
Blev tyävrr inte många bilder från min sida på vår rock men såg att andra hade lagt upp på Facebook..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0