jobb

mån å tis skulle jag jobba.. med en massa fönsterputsning men när jag kom till jobbet på tisdag morgon satt ena tjejen ur patrullen med tummen i jätte bandage.. hon hade klyvt ved kvällen före å slant med yxan å skalade bort en bit av tummen så hon kunde inte använda handen knappt.. inte så kul att försöka städa trappor då.. så Birgitta skickade hem henne å så fick jag hoppa på patrullen istället.. så fick jobb hela veckan å även måndag..

sen tisdag kan jag inte jobba för då ska Alexander först till logopeden å sen till tandläkaren men får se om det blir mer jobb från onsdag då.. tror knappast hon kommer tillbaka än.. tar nog tid att läka ihop det där när hon inte kunde sy något på tummen.. men men blir ju mer jobb åt mig.. men hoppas hon blir bra snart..

På tisdag kvällen blev det lite tårta å så för älskling fyllde år, 32 år! Grattis älskling!!

I torsdags var jag hem till fru mia å prova kläder för hon gick igenom sin garderob å så satt vi å pratade å drack kaffe i lugn å ro.. riktigt trevligt var det!! Får vi göra om!

gårkvällen blev lugn.. hade besök av mattias, werners halvbror å satt å titta på film men jag somna som vanligt..

Idag har älskling jobbat å jag å alex har städat å tvättat min bil.. så nu hoppas jag på att få den lagad =) =)
Har även hunnit tvätta lite å så.. tagit det lugnt annars.. efter middagen kom frun hit för jag skulle skjutsa henne till kilafors å sen hämta henne imorgon när hon var i bruk att kunna åka hem =)
Men fick sms av henne för 1 timme sen då hon fråga om jag kunde hämta henne inatt istället.. självklart ställer man upp på frun =)
Så just nu sitter jag å dricker en alkoholfri öl å kollar igenom facebook!
Sen blir det nog att lägga sig i soffan å vila lite innan hon ringer framåt 3-tiden..

Imorgon har jag inget inplanerat så får se vad som händer.. pratades iaf om tacos å film på kvällen med frun..

bild på mig å frun från motorrevyrocken hos BRC i April 2011

Frugan med Pjoddas i magen
2011-09-15 @ 10:49:34
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Tack vännen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0