städ

I fredags då åkte vi till Alfta för att hämta klubb märken.. blev även äta hamburgare till lunch...
När vi kom hem så gick vi ner å hälsa på hos svärföräldrarna..
Sen kom fru Mia å werners bror Bengt.. då åt vi tacos, spela spel och kort.. drack lite gott å sen titta vi på film..
Lugn men trevlig kväll..

Lördagen grejade vi med 142an.. satt tillbaka golvmatta å så..
Sen tog vi en sväng på skogsvägar å kika..
Kvällen blev lugn..

Söndagen blev lugn.. vi var ner till sandviken på möte med klubben iaf..
på vägen hem blev det kebabrulle..

i måndags tog jag alexander å Hunden å gick en promenad..
jag vägra ta vagnen åt alexander så han fick gå själv..
tyckte han skulle behöva göra av med lite överskottsenergi =)
Han var trött ett tag efteråt bara..
På kvällen hade vi besök av Niklas å Jill, Werner lade om däck åt dem..

Igår när jag lämnat alexander på dagis så åkte jag till mamma å satte mig..
Satt nog där 3 timmar sen åkte jag å handla lite innan jag åkte tillbaka hemåt å plocka upp alexander på dagis..
Efter middagen så kapade vi upp lite ved, ska försöka ta mer i helgen..
sen rensa jag papper här uppe vid datorn och satte in i pärmarna.. skönt..

Hitta mitt Skissblock.. är så sugen på att försöka mig på att måla/rita igen men när man väl sitter där med papper å penna så står det still i huvudet..

Idag efter jag lämnat alexander på dagis så åkte jag hem å börja städa hans rum..
2 plastpåsar fick jag ihop med trasiga leksaker..
Skönt att få det städat där inne.. får se hur lång tid det tar nu innan det är stökigt igen..
Sen börja jag på med vårat sovrum men fick avbryta för att hämta alexander på dagis å åka till stan för att besikta 142an.. det blev 3 st 2:or.. små grejer bara..

När vi kom tillbaka hem så gjorde jag ordning mat, sen åt vi å kika på nå film på teven..
Sen fick vi besök av Mattias å sen även niklas å jill igen för werner skulle lägga om mer däck..
När de hade åkt så fortsatte jag med vårt sovrum.. så det är nu oxå klart..
bara resten kvar.. !!!
tänkte även försöka få lite ordning uppe.. någorlunda iaf..
vi får ju kanske nattgäster den 26 nov.. men inget säkert än..


Jo en sak till,
vi har nu börjat igen med GI.. får se hur länge det håller denna gång..
förra gången (i våras) gick jag ner ca 7 kg innan det blev massa fusk igen..
nu har jag gått upp det igen + lite mer.. så nu ska det bort..
har ett delmål till jan 2012 å det är runt -5 kg..
sammanlagt skulle jag vilja gå ner 20 kg till att börja med..
får se hur lång tid det tar..


Bild från i somras
Frugan med Lillan i magen
2011-11-10 @ 08:22:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Man går alltid upp under sommaren :/ Men dett fixar du, det svåra är att bryta vanorna resten kommer av sig själv sen.



Ja det är ju verkligen bättre än inget jobb alls.

Frugan med Lillan i magen
2011-11-10 @ 08:56:10
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Det är då man inte ska ge sig, otroligt svårt men ger man sig inte då så fixar man det.



Åh hoppas att du får det!!!

Frugan med Lillan i magen
2011-11-11 @ 08:19:54
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Håller tummarna för att dom ringer idag

Frugan med Lillan i magen
2011-11-15 @ 08:28:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Tack för din röstning.

Hoppas att dom från jobbet har hört av sig.

Frugan med Lillan i magen
2011-11-16 @ 08:02:48
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Men vad drygt :(

Hoppas att dom ringer igen annars så finns där alltid mail.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0