beta testare

Jag har anmält mig för att testa nya bildvisaren här på blogg.se
Så jag tänkte jag skulle slänga upp lite kort från halloween hos mamma förra helgen..


pumpagrav kakormamma å broderbror å Alexanderpumpa klarspindlarätbara spindlarpumplyktorljusbror JimmyJagAlexandermycket fikasoök ljusmuffinssockerkaka


I tisdags var jag ju in på jobb intervju, tyckte det gick rätt bra.. får se vad de säger när de ringer slutet av nästa vecka.. jag var iaf bland de 8 utvalda av 150 sökta..

I onsdags var jag till Bollnäs med mamma å brorsorna.. gick på affärer å titta..

Igår Torsdag fick jag hämta alexander på dagis efter 1 timme..
han hade då kräkts.. men sen var det full fart på honom..
Går ju magsjuka nu men verkar vara sån som går över på en gång..

Idag blir det nog lugnt..  ska nog iaf till edsbyn en sväng å hämta lite klubb märken..
Sen på Söndag har vi klubb möte i Sandviken..

Till veckan blir det oxå lugnt vad jag vet.. men man vet ju aldrig säkert.. =)
Ha det bra!
Sassa
2011-11-07 @ 17:23:42

Hej!

Jag halkade in på din blogg när jag sökte på raggare på google.

Vi är i uppstart av ett program med Simon och Thomas, och jag söker efter case till detta härliga inredningsprogram!

Hur ser din boendesituation ut? Bor du i hus?

Hör av dig till [email protected]

Vänligen, Sassa

Sassa
2011-11-08 @ 10:44:09

Hej!

Jag halkade in på din blogg när jag sökte på google.

Vi är i uppstart av inredningsprogram med Simon och Thomas, och jag söker efter case till detta härliga TV-program!

Hur ser din situation ut?

Hör av dig till [email protected]

Vänligen, Sassa

Frugan med Lillan i magen
2011-11-09 @ 17:05:41
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Vilka härliga bilder :-)

Hoppas att allt är bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0