Vikt

Vägde å mätte mig i måndags.. när jag började..
Vikt: 103,6 kg
Midja 116 cm
rumpa: 118 cm
Lår: 68 cm
arm: 36 cm

Jag har gått på Naturdiets Shaker och någon allevo soppa sen har jag ätit vanlig middag men mindre portioner än vad jag brukar å sen hållt mig till bara vatten att dricka..

Tisdag: 1 timmes promenad
Onsdag: 20 min Zumba Express
Torsdag: 20 min Zumba express

Sen har jag skottat å bärt ved, det gör lite nytta det oxå..

Vägde mig å mätte igen på fredag morgon.. kommer bara köra fredagar sen..

Vikt: 101,7 (-1,9 sen start)
Midja: 114 cm (-2 cm sen start)
Rumpa: 116 cm (-2 cm sen start)
Lår: 67 cm (-1 cm sen start)
arm: 36
Rätt nöjd med resultatet!

Igår blev det dåligt med shaker eftersom jag var i stan å flängde..
å igår kväll blev det tacos å öl å groggar..
Ska försöka hålla mig att äta mindre på helgerna oxå men äta tänker jag göra..
Frugan
2011-03-24 @ 09:13:34
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Heja heja dig :)

Men ett tips är att köra enbart dieten och ingen alkohol alls dom två till tre första veckorna för att kroppen ska komma in i fettförbränningsfasen (katosen tror jag det heter) Du får bättre kontroll då.



Du gissade rätt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0