semla

I måndags (28/2) när jag å alex var till stan så tänkte jag gå in på tatueringsstudion å boka tid! men då var det stängt pga vattenskada!! Som vanligt med min otur.. när jag för en gång skull hade skissen med mig..
jaja.. får se om jag bokar någon annanstans eller väntar!

Resten av veckan blev rätt lugn.. vad jag kommer ihåg.. :D
helgen likaså.. vi hade problem med internet anslutningen men fick ordning på det på söndag morgon..

Lördagen kvällen blev det lite öl å prat tillsammans med Elis & Marie som kika förbi..
Elis blev rätt full innan de åkte hem.. =)

Söndagen var vi till Kungsgården på möte med klubben. Mötet tog nästan 3 timmar!!
På hemvägen stanna vi i Lingbo å köpte med oss pizza hem. Hämtade Alexander hos Emma å sen resten av kvällen blev lugn framför TVn.

Igår, Måndag var jag å Alex till stan. Jag var tvungen på AF å få påskrift.
Sen handla vi å åkte ut till Mossne en sväng. Sen körde mamma å gittan hem Alex nya säng till oss när vi åkte hem. Så hela kvällen höll jag på att greja i hans rum, städa å möblera om.
Så nu har han en 80cm säng istället för en växasäng..



Idag efter jag lämnat Alex på dagis så for jag till Kilafors för att umgås med Sara lite. Blev kvar där nästan 4 timmar! Vi fika, pratade å blev även 1 timmes promenad i sköna vädret, synd att det blåste lite för mycket bara.
När jag åkte därifrån blev det att handla å sen hämta alex på dagis..

Till middag idag gjorde ordning egna hamburgare och sen strips å lökringar till det.
Till efterrätt blev det semlor eftersom det är Fettisdag.

Imorgon ska Alex till Logopeden kl 10.30.. efter det blir det nog en sväng till Mossne å sen till min mormor innan jag ska på möte på AF kl 15.00, då följer Alex med mormor hem så får jag hämta han där sen.

Nä nu får det räcka för idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0