ensam kväll

Hej alla bloggläsare.. vilka ni nu är?
Är ju iaf 9 st som läser genom Bloglovin...

I onsdags var då Alexander till Logopeden..
Gick bra, hon sa att han kan mer ord nu men hon tyckte ändå inte att han kunde hela meningar (mer än 3 ord).
Så hon skulle återkomma om 6 månader.. å då se om det behövs göra nå mer eller inte...
Alex kan ju prata..när han vill... Han höll på att busa med henne å skulle inte alls göra som hon sa.. men han förstår allt..
jaja..efter det åkte vi ut till Mossne.. Fikade lite å sen åkte vi till min Mormor.. Blev där en stund å sen vid halv 3 åkte jag till Resurscentrum på Möte..
De vill ha ut mig på Praktik.. inom kommunen!! Så hon skulle ringa och höra om jag fick vara på Vaktmästeriet på Stråtjära skola... bättre det än inom vård eller skola (omsorg).. får inte så långt att åka heller.. Men helst hoppas jag att snart få nå napp på jobb jag har sökt... ska även leta mer jobb!!
Efter mötet åkte jag ner på stan å mötte upp mamma å hämtade upp Alexander..
Sen åkte vi hem..

Torsdag skjutsa jag Alex på dagis å jag åkte hem å städade..
På kvällen blev det bara lugnt framför teven med sötnosarna...

Fredag (igår), var jag å alex bara hemma.. var ut å skotta fram lite ved å sen skottade jag av altantaket så gott jag kunde, det hade börja bogna.. På kvällen blev det god mat och tv-tittande...

Idag har jag å alex varit ute oxå..var även ner till svärisarna å fikade..
När vi kom tillbaka upp så somna Alex i soffan medan jag kika av datorn..
Jag har nyss varit ut å skottat lite runt å på impalan så den tinar fram.. vi har 12 grader i solen.. =)
ska snart väcka alex å kolla efter å göra nå mat till han å mig..

Werner kommer snart hem från jobbet men han ska iväg på firmafest sen så han ska inte ha nå mat..
Werners andra fru ska skjutsa honom ikväll å hämta sen inatt.. =) haha...
Jag å Alex ska nog titta på melodifestivalen å mysa bara..

Får se om det blir nå mer inlägg ikväll..
beror på om jag känner lust att skriva om nåt.. =) hehe..

see you later..
Elin O
2011-03-12 @ 19:01:02

Jag läser din blogg jag å. ;)

ANGELICA HJÄRTA ERIK
2011-03-13 @ 11:46:52
URL: http://shereallycares.blogg.se/

och jag läser :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0