truck

jaha då har man varit på första dagen truck utbildning.. rolig men svår.. :)
På förmiddagen fick vi prova på truckarna lite fram å tillbaka bara å kolla vad alla spakar var till å så..
efter fikarasten dela vi upp oss på 2 grupper med 6 st i varje.. min grupp hade då teori fram till lunch..

blev lunch på sibylla idag =)

Efter lunch så skulle vi köra med truckarna, är ju bara 5 truckar så en fick sitta å vänta..
Självklart skicka läraren upp mig i den största eldrivna trucken inne..
det var inte lätt att flytta pallarna från ena sidan till den andra.. å sen att få dem liggande på varann,
helst precis likadant som den undre..

Efter rasten vid 14-tiden gick jag ut å körde dieseltrucken.. den var roligast..
å man hade ju mer svängrum ute än inne.. =)

Framåt halv 4 kom andra gruppen ner å hade slutat så då fick vi plocka ihop oxå..
Imorgon börjar vi med truckarna å har sen teori på eftermiddagen..

Som det känns nu, så käns det svårt att kunna klara av provet på fredag.. teorin kanske man klarar men att stapla pallar känns långt kvar tills man kan....

Sitter just nu i datastolen å tycker att jag fortfarande sitter å snurrar i de där jävla truckarna =) hahaha...
Jag kommer att drömma om truckar i natt =) asg...


En sån här truck var rätt svår att styra när man sitter på sidan..


En sån här truck var det läraren skicka upp mig i först..

Jaja får hoppas på att det kommer gå bra.. bara man får öva lite mer så man får in snitsen hehe...
Skulle vara fränt att klara av det å få truck kort!!

tessan
2011-06-14 @ 09:45:26
URL: http://tewssans.blogg.se/

Klart du klarar det :) Håller tummarna!

tessan
2011-06-20 @ 14:36:14
URL: http://tewssans.blogg.se/

Har du fått truck-kort nu? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0