utan barn

nu var det över 2 veckor sen jag skrev.. skäms på mig..
har tänkt skriva flera gånger, men har inte orkat..

Jag har ju börjat jobba nu, är inne på andra veckan..
Jobbar åt ISS Facility Services just nu, fick 6 veckor av dem med olika antal timmar varje vecka..
Idag började jag kl 6 å slutade inte förrän 15.30.. Lång dag..

I lördags var vi hem till Frun, Mia, på liten inflyttningsfest/grillkväll..
Var trevligt men jag var så trött å seg så vi åkte hemåt vid 1-tiden..

Dagis är ju stängt denna vecka å nästa vecka..
Så i måndags lämna jag av Alexander hos min mamma kl 6.30 på morgonen..
Å sen på måndag morgon ble jag barnvakt åt Aaron å jack.
Sen när de åkt kom Svärmor å hämta alex så han fick sova hos dem för han skulle vara hos farmor å farfar på tisdag..
På tisdag kväll fick Alex oxå gå ner å sova hos farmor å farfar eftersom han har varit där idag oxå..
Just nu har vi varit å lämnat Alex hos emma å Jerry för att sova där eftersom de ska vara barnvakt imorgon eftersom jag var barnvakt i måndags åt deras pojkar..
Så Alexander kommer inte sova hemma på 3 nätter!!
är tomt utan honom hemma, men även lite skönt, när man ska upp å jobba å ingen unge som sparkar på en =)
Men imorgon kväll får vi honom hemma för sen på fredag morgon lämnar jag han hos mormor igen..
Som tur är så har werner semester nästa vecka så slipper fixa barnvakter då..

Nu snart blir det nog att krypa ner i soffan framför teven å slötitta tills man orkar lägga sig i sängen..
Är fruktansvärt trött nu om dagarna, lika werner..
Men är väl för att jag nu jobbar igen.. som tur är inte lika stressigt som förr..

Helgen blir nog lugn..
Frun skulle kanske komma å grilla på Söndag när hon slutat jobba..
Ha en bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0