vägning

vikt: 98,8 (+ 0,4 :( )
midja: 113 cm

Vågen visa plus denna gång, inte mycket..
men satt å åt bärpaj med marsansås igår kväll så det kan vara därför..

Jag måste försöka ta mig ut å börja promenera mer! Å göra lite situps varje dag...

Jag måste försöka gå ner till 85 kg iaf till å börja med...
vi säger.. till april.. =) då har jag ett mål..ett delmål iaf..
Helst ska jag ha gått ner mer.. är trött på detta nu..

vill kunna köpa nya kläder.. kläder som jag vill ha, inte kläder som jag måste köpa...

Men men får se hur det går...
man är ju mat tokig... =(

angelica
2011-01-21 @ 19:17:39
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Vet hur det känns.. Väger lika mycket jag också nu så måste & vill gå ner till sommaren. Hoppas dt går bra för dig iallafall :)



Kom ihåg att väg dig på morgonen innan du äter eller dricker något för det är då man ser hur mycket man väger för sen går man ju upp något hekto när man ätit något eller så. Det är vad jag hört iallafall & jag har då sett skillnaden på mig.. :)



LYCKA TILL! :D

Maddiz
2011-01-22 @ 19:12:20
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Tack gumman! Skönt och höra att folk tror på mig! Jo, blir ju en bit om jag flytta, för då blir de dalarna. Men då får du komma och hälsa på och så får jag komma och hälsa på. Och vet att du förstår mig igenom att du är en av dom få som jag verkligen talar om hur jag mår för! Kramar

Maddiz
2011-01-22 @ 19:44:47
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Ja, precis, en helg av tokigheter:) De skulle inte vara fel de inte! hehe! Ja, jag vet. Och oftast kan de vara att någon bara lyssnar utan att säga nå som är den bästa medicinen:) Fast du ger goda råd ibland med ju:) Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0