Tisdag

I Söndags var vi ju ner till Kungsgården på möte.
var inte hemma förrän kl 21... då blev det god mat å mys =)

Igår var jag knappt utanför dörren...
Jag satt  vid datorn å höll på med saker som handlar om Klubben.. satt å skrev protokoll å greja på hemsidan..
det är rätt kul när det går bra! Nu är det inte långt kvar till rocken!


Imorse när jag skulle släppa ut hunden blev det stopp när han tryckte upp grinden..

Hade varit takras inatt på framsidan..
Så då blev det att skotta massa...
men werner tog traktorn å drog bort det mesta...
men min gång efter altan bort till "pannhuset" var ju borta..
Var nog ute 2-3 timmar..
blev även fika nere hos svärmor!

Just nu sitter jag här men ska snart ropa in hunden å lägga alexander i sin säng..
Werner stack iväg med en kompis nästan till Gävle för kompisens systerson stod på E4an med trasig bil..

Får se vad man hittar på imorgon..
werner ska iväg på arbetsintervju..
jag skulle ha varit till tandläkaren men de ringe å ändra tiden för hon var sjuk..
gör inte mig något hade själv tänkt ringa å ändra...
har ingen lust att sitta å åka in till stan...
Sen är ju alex sjuk fortfarande..

Får se om det är skönt väder så kanske man får för sig att gå en sväng med barnvagn å hund!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0