röd dag

Denna vecka har vi mest hållt på med saker här hemma å skottat snö å snö!!
Igår tisdag var Alexander till tandläkaren! Han var blyg å ville inte öppna munnen!
Till slut fick tandläkaren in fingret så hon kunde räkna..
Efter det åkte vi på affären å handla lite å sen hem till Mossne..
Blev kvar där nästan 3 timmar..
Sen på kvällen när man hade kommit hem så kom Sara förbi en stund å drack te..

Igår onsdag så klev jag knappt utanför dörren.. plockade undan lite inne å tvätta istället..
och bakade bullar..

Idag har man varit ut å skottat lite, sen fikat hos svärföräldrarna..
Nu har jag suttit å bränt ner alla foton på skivor så man har dem där utifall något händer med datorn..
Har även försökt kolla lite på telefon å kopplat den till datorn..
Men väntar på att Mattias ska hjälpa mig göra ordning den..

Imorgon ska jag på arbetsintervju inne i Söderhamn!
Är om butiksstädning men bara 17 timmar i veckan.. lite lite men det är ju något iaf..
å så tror jag det var mån-lör kl 6-9!!
Så om man får det skulle man ha haft ett annat deltidsjobb oxå..
Sen blir det lite handling å får se sen om man tar vägen över segersta hem å stannar till i Kilafors hos Sara en sväng. hon ville jag skulle kika förbi..

Sen nu får man hålla Alexander lite "isolerad". Tror han har fått vattkoppor.. men det vänta vi på..
För både Aaron å Jack fick det för några dar sen.. De fick det av sin kusin Wille på julhelgen!

Nä nu ska jag kolla till elden å sen kika om det är nåt på Tv..
Sen blir det nog dusch å gå å sova..

Angelica
2011-01-07 @ 07:15:52
URL: http://mjam.blogg.se/

Gör inget om han smittar Jon iallafall =) Jon har inte haft det än och man vill ju att dom ska ha det medan dom är små =)

Anonym
2011-01-07 @ 10:45:01
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: hehe, jag jobbar på Karlsson Varuhuset i Bollnäs :)



Jobbigt med vattkoppor, varken jag eller William har haft det. Så det blir inte roligt när det hittar hem till oss :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0