Ensam

Nu sitter jag vid datorn..
Alexander halvsover inne i sitt rum, han vakna till när jag bärde in han från soffan...
Werner är i Enviken på rock med Dan & Sara...
Jag blev hemma eftersom alexander har vattkoppor å så gnäller Werner på att han inte kommer iväg på nåt utan mig så då fick han åka! =)

Har idag skottat fram vedhögen å bärt in lite ved så det räcker några dagar!
Alexander har varit lite gnällig å kinkig idag, å det förstår ja..det kliar väl på han..

Har ätit tacopaj idag, mums!
Sen myste jag å alexander i soffan när werner å Dan åkte..

Har nyss varit ut å tänt eld, förhoppningsvis tog det sig..
Ska snart bädda ordning sängen här uppe åt Dan..

Det som är kvar av kvällen blir väl att sitta här eller TVn..
Kanske ska försöka få ordning på musiken på datorn..
Kanske bränna ordning ny skiva nu eftersom werner satte in cd-spelare i volvon idag eftersom de åker den ikväll..
var ju bara radio tidigare i den.. =)
Vi ska ju ner till kungsgården på möte imorgon så då vore det skönt med ny musik..
Får se om syster kommer hit före å följer med.. alexander får vara hos svärmor..

Nä nu ska jag kika till elden...
å kanske kolla om det finns nåt enkelt att stoppa i mun =)

Anonym
2011-01-09 @ 09:39:11
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: Nä, inte just nu ;/ Dom tog nyligen in tre killar.



Aha, okej! :)

Anonym
2011-01-10 @ 19:00:57
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: De ska jag göra =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0