dag 5

vägde mig imorse
vikt: 99,1 kg (-4,5kg)
midja 114 cm (-1 cm)

kl 8.30 banan/hallon shake
kl 12.30 dark choco färdig shake
kl 16.30 smördeginbakad fläskfile med klyftpotatis, sallad å bea sås...

Varit dåligt med vatten idag då jag har varit å flängt i stan..
men 2 koppar kaffe har det blivit å sen cola till maten eftersom det är fredag..

Som sagt fredag, det innebär vanlig middag.. å gott var det!!
Blev glad när jag vägde mig oxå..men man går väl upp nåt kilo under helgen när jag ska äta vanlig mat men försöka äta mindre än vad jag brukar...

Inte hunnit med nå situps heller då jag knappt varit hemma...
Anonym
2011-01-08 @ 17:54:14
URL: http://tewssans.blogg.se/

Gör du frukt shakarna själv? :) Vad har du i? Älskar fruktshakar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0