kött

som sagt var på fest i lördags hos Mia!
Åt god tacopaj å hade trevligt..


Mer bilder på FB å BDB
Gick å lade oss runt 2-tiden på natten..

på söndag morgon kolla vi på Masjävlar innan vi åkte hemåt..
Tog det lugnt hemma en stund innan jag for å hämta hem junior!
På vägen hem blev det pizza med från brogrillen...
tog lugnt resten av kvällen...

Mån & Tis blev Werner hemma från jobbet pga halsen...
Jag å Alexander var in till stan i måndags..
blev även en sväng hem till Kina å Lars...

I Onsdags lämna jag Alexander på dagis å for sen in till stan..
Jag skulle till tandläkaren kl 10.15.. tog 5 min å 300:- fattigare..
Inga hål som tur var..
Sen tänkte jag åka på ÖB men då ringde dagis å de ville att jag skulle hämta Alexander för han hade bajsat löst så de blev rädd för att det var magsjuka..så då blev det inge handlat så hämtade alex å åkte hem...
Han bajsa löst en gång till strax efter vi kom hem...
Framåt 13.30 klädde jag på alex å gick ner med han till farmor för jag var tvungen att sticka till Bollnäs på utryckning på städning i Baracker åt Lena.. Tog 2 timmar där..
Så werner hann hem före mig, köpte med färdiga frysta pizzor som vi gjorde ordning när jag kom hem..

Idag har det snöat/regnat flera gånger här..
Så vi gick ut för att jag skulle få undan veden som var kapad..
Sen gick vi ner till farmor med tidningen å sen åkte vi ner till Emma så Alexander å Aaron fick leka å åka pulka innan Aaron skulle sova middag..
När vi kom hem så plocka jag ur diskmaskin å hängde tvätt...
Till mat idag gjorde jag ordning egna hamburgare, Gött!!

Nyss bajsade Alexander sen han bajsa igår på dagen å denna gång hårt så jag tror inte det var nå magsjuka..
han hade nog ätit något olämpligt...
Ska snart gå ner å lägga han sen blir det nog bara soff häng med Werner...
Sen får se vad man hittar på imorgon...

kram alla
Angelica
2011-02-07 @ 05:16:28
URL: http://mjam.blogg.se/

Ja, grymt irriterande! Tycker att det är respektlöst mot mig att inte bry sig om dagen efter när han visste att han skulle ha barnen! Ja, nästa helg SKA jag vara med, punkt slut!

ANGELICA HJÄRTA ERIK
2011-02-09 @ 22:00:48
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

SV; 1 månad :) Sen extrajobb i sundsvall som börjar 2-4 veckor efter praktiken




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0