snö å intervju

I lördags var vi till Arbrå för att gratta Jonas, Werners bror. Fick även då se hur de bor eftersom de flyttat in i hus. Fick även se Jonas orm, alex var så rädd för den så han bara skaka..
När vi åkte därifrån börja det snöa men höll inte på så länge..
Kvällen blev lugn..

Söndag var vi till Sandviken på möte med klubben, vi köpte med oss lussekatter att fika på..
på vägen hem börja det snöa lite.. jag sa då att det skulle inte förvåna mig om det blir snöväder på onsdag när jag ska till bollnäs.
På kvällen åt vi mat å kolla på teve bara..

Måndag tog jag det lugnt, städade undan lite hemma bara..

Tisdag gjorde jag inte mycket heller, hade sån magvärk så orka inte, satt med vetekudden på magen..
kvällen låg jag bara i soffan å kolla på teve..
Vi fick besök av Tomten oxå, alex blev så rädd när det knacka på fönstret så han slängde sig i sin säng å blåhöll kudden för ansiktet.. Sen tvärslockna han i soffan, så werner flytta över han till sin säng men han sov bara 1½ timme, sen satt han vaken med oss i soffan fram till midnatt när vi gick å lade oss, han skulle inte sova i sitt rum då så han fick sova med oss..

Igår Onsdag efter jag lämnat alex på dagis så åkte jag till Bollnäs.
Var in på Karlssons å kika men hitta ingen så gick upp på dollar store å handla lite julklappar istället.
Sen kl 12 var jag på jobbintervju på Uniflex. Efter det handla jag lite på systemet å åkte sen bort å åt kebabtallrik med werner som hade lunch. På vägen hem så börja det snöa som jag sa, jag stanna till i Kilafors å handla lite på Ica innan jag hämta upp Alexander på dagis å åkte sen hem.
På kvällen igen fick vi besök av tomten..
Eftersom han lyckades skrämma alex kvällen före så kom han å lämna ett paket på bron..
Då blev alex glad å kunde vinka åt tomten när han gick mot skogen..
Tomten kom med högtalare till hans dator så nu kan han höra ljudet på datorn..
Sen gick Alex å lade sig utan bråk i sin säng å sov där hela natten.
Jag satt igår kväll å hjälpte Emma, Werners syster, med sin blogg.

Idag är alex på dagis.. jag har plockat undan lite ved som ligger i vägen om vi måste börja skotta.
Men blev bara några skottkärror för har sån nackspärr som går ut i skuldran..
Får se om vi hinner kapa lite ved ikväll eller så..
Skulle tydligen snöa hela helgen..
Å vi som ska iväg på luciarock på lördag i Vikasundet. Bara det inte blir för jävligt väder..

Tänkte jag skulle knäppa kort på vår ute belysning å lägga upp här men vi har inte fått upp alla slingor än..
Så det kommer..

Nu ska jag gå å äta lite, sen kl 14 ska jag hämta alex på daigs!
Imorgon blir det jobb för mig!
Angelica - Ingenting är omöjligt!
2011-12-08 @ 13:30:13
URL: http://aangeeliica.bloggplatsen.se

Är du bra på att göra designer? :)

Angelica - Ingenting är omöjligt!
2011-12-08 @ 19:33:26
URL: http://aangeeliica.bloggplatsen.se

SV; okej! ja jag är då sämst på att göra en header..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0