Ljus

Igår medan Alexander var på dagis så fixade vi hundgården och satte upp ett ljusnät i en stor gran.. men räckte inte över hela granen tyvärr..

på eftermiddagen åkte jag till kilafors å handla pizza, blev enkel men god middag igår!
Resten av kvällen blev framför teven..

Idag har vi varit i Söderhamn å sprungit i affär.. först Dollarstore, sen ÖB och Coop efter det blev det mat på McDonalds.. Tänkte handla lite julklappar men blev bara 1 sak å sen tror jag det blev 3 st ljusslingor bl.a ett till ljusnät till granen.. Vi letade ljusslangar men hitta inga, får se om vi kollar på Rusta imorgon när vi åker förbi..

Vi ska till Arbrå imorgon å fira jonas, Werners bror som fyller år.

Sen på söndag ska vi till Sandviken på möte igen med klubben.
Så blir nog en lugn helg..

Sen på Onsdag ska jag på jobb intervju igen på Uniflex.
De sökte lokalvårdare till Söderhamn men tror att det inte är så många timmar, eftersom man helst skulle ha annan sysselsättning oxå. men men det ser jag på onsdag..

Fredag ska jag jobba åt ISS iaf på förmiddagen..

Nä nu ska jag nog smurfa klart på FaceBook å sen gå ner å kika när grabbarna bygger pepparkakshus..
Ha det kanon..
tessan
2011-12-02 @ 20:51:42
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: Ok :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0