Bilåkande å blixthalka

I fredags jobbade jag.. då regna det så man var lite blött av att springa ut å in genom trappor..
Men jobba bara 7-12..
Resten av fredagen blev nog lugn har jag för mig.. mattias var här en sväng å vi fick hjälpa han från gården för han hade bara sommardäck på chevan..

På lördagen greja werner å mattias fram vinter däck till chevan eftersom vi skulle ut å åka på kvällen till Dalarna..
Vi gjorde oss i ordning till runt 16-tiden å då kom håkan Löfstrand för han skulle köra åt oss.. Så då åkte vi till Frun för att äta potatisgratäng å revbensspjäll.. Gott gott!
Framåt 20-tiden gjorde vi oss klar å börja fara mot Vikasundet, dalarna på rock..
Det var werner, jag, mia, mattias , håkan å Lars som åkte i mattias cheva -67..

Vi var nog framme vid 22-tiden.. träffa på lite folk vi kände å prata med dem..
blev lite dans oxå å bus med frun =)

Framåt 2-tiden åkte vi hemåt, jag, werner å frun satt i baksätet å sov nästan hela vägen hem..
Vi var hemma vid halv 5-tiden.. somna på en gång..
Vakna senvid 9-tiden..
då gick jag upp å åt frukost med mattias å sen lade vi oss på soffan å jag knäppte igång en film men somna igen.. vakna till av att mattias skulle åka..
Werner vakna nog inte förrän vid 12-tiden..
Då gick vi ner å hämta vilden som sov hos farmor å farfar..
Söndagen blev lugn..

mys i baksätetmattiasframmelarss å miago gettersbröderna helmerfolkwerner å danmattias å miaigen<3<3<3folklars tröttmiawerner å johan

--------------------------------------------------------------------------------------------------

I mådags var jag å alex in till stan å posta paket som werner skulle skicka..
sen åkte vi ut till mamma å satte oss..

Tisdag jobbade jag förmiddag å sen kl 15 var vi på luciafirande på dagis, alla barn var så söta..
Alex somna tidigt på kvällen, var jobbigt att vara tomte tror ja!



Onsdag så var vi till stan för alex skulle till Logopeden..
Sen åkte vi ut till stugsund till Kina å Lars å hälsa på.. blev nog där nästan 3 timmar..
Sen åkte vi till variant å handla på vägen hem, blev även en sväng in till Mia å hämta mina ugnsformar sen helgen..

Igår när jag lämna alex på dagis så var det meningen att vi skulle ha utvecklingssamtal men det blev inställd.. ska ta det på tisdag istället.. När jag kom tillbaka hem så sanda jag ute på gården för vi har is hela gården.. blir lite svårt att ta sig från gården när det lutar uppför.. Sen började jag städa undan inne innan det var dags att hämta alex på dagis.. Åt pannkakor till middag å sen blev det lugnt..
Mattias kom en sväng..

Idag blev man väckt av att telefon ringde, var från ISS.. trodde de skulle ha ut mig på nå jobb nu men de bjöd in mig på grötlunch på måndag å så skulle jag få en present.. =) =) Trevligt!

Vet inte riktigt vad jag å alex ska hitta på idag.. framåt 15-tiden ska vi iaf åka mot bollnäs för att möta upp Werner å sen julhandla, köpa julklappar å handla mat..

Imorgon kväll åker vi nog till Järbo en sväng på 20-årsfest. en av tjejerna i klubben har fyllt här i veckan..
Men jag blir nog nykter å kör då.. Vi har saker att göra på söndagen..

Ha det kanon!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0