sammanfattning

eftersom jag inte har haft tid att skriva på några veckor så tänker jag sammanfatta lite kort vad som hänt..

sista helgen i Juli hade BRC sitt Summer Meet på Hambologen..
Fredagen var det även bröllop, sambons syster Emma å Jerry gifta sig.. Var fint och kort bröllop..
Efter bröllopet var man även ner å tatuera sig då de hade tagit dit en sån..
Så nu har man legat under nålen första gången.. gjorde inte så ont som jag trodde..


resten av kvällen satt vi mest i partytältet å prata..
Var in en sväng på natten innan vi gick å lade oss i husvagnen..

Lördag så åkte vi in till Bollnäs för att handla å gå på systemet..
sen tillbaka till hambologen.. framåt 15-tiden var det dags för 5-kampen.. lyckades lura syster att ställa upp istället för mig.. jag hade så ont i ryggen å sen ville jag inte anstränga mig när jag var nytatuerad..
Slutade med att vi vann 5-kampen iaf!!
Framåt 19-tiden var det dags för avfärd mot Bollnäs för cruising..
en cruising som var helt misslyckad.. de hade gjort i stort sett alla vägar enkelriktade å så stod trafikkontroll bussen mitt på stan, i stort sett alla stora parkeringar var avstängda förutom vid mamma mos.. vi åkte in, parkera, var på parkeringen nån timme å sen åkte vi bakvägen ut från stan å tillbaka mot hambologen..
Kvällen blev lugn.. drack lite å var in å kolla på banden som spelade.. blev inte nå dansande heller för min rygg..

Söndagen var lugn, tog det lugnt å packade ihop våra saker å åkte hem..
På kvällen åkte jag å hämta hem Alexander som var hos mormor..

Veckan därpå blev lugn..
Werner stack till Rättvik på Onsdagen på CCW så jag å alex blev ensamma hemma..
Jag jobbade ju på dagarna så jag kunde inte följa med..
Hade det lugnt här hemma iaf =)

På fredagen när jag kom hem från jobbet så hade Werer kommit hem, eftersom jag hade planerat att åka till stan å äta å sen till stugsund till Kina å Lars så fick werner följa med =)

På lördagen åkte vi till Furuvik, men gud vad dyrt inträdet var, för oss 3 gick det på ca 550:-!!!
Men eftersom vi knappt gjort nåt på hela sommaren så var det nog värt det..
Alexander hade kul iaf =)

På söndagen var vi ner till Sandviken på möte med klubben bara..

förra veckan var lugn.. jag jobbade å werner var hemma å föräldraledig med Alexander..

I Fredags åkte vi ner till Sand (vårt badställe) för att grilla korv å fiska kräftor.. Satt vid elden å hade det mysigt..
Svärföräldrarna var med + ett par de känner..
Alexander somna på stranden..

Lördagen åkte vi till flygstaden för att kolla på Helsinge open (dragrace)..
Efter det åkte vi hem å dona lite å på kvällen blev det cruising i Kilafors.. Alexander fick följa med på den!
Han satt på mormors huv på darten hela kvällen å kolla på bilarna.. tills han blev trött å kröp in i vår bil å somna..
vi var nog inte hemma förrän halv 2 på natten..

Söndagen tog vi det lugnt, flytta lite bilar å så bara.. sen efter middagen så åkte vi först till kilafors, werner skulle kika på nån bil å sen åkte vi in till Söderhamn Strömmingsleken så Alexander fick åka karusell å vinna gosedjur å kolla på fyrverkerierna..

Denna vecka har jag bara jobbat deltid.. så varit sköna dagar å bara fin städningar =)
Hemma har jag försökt göra klart altan men går segt..

På lördag är det Söderhamns Cruisingen.. jag hoppas vi ska in.. hoppas på att vi har barnvakt, sen kommer jag nog att köra..

Blev långt inlägg detta, men men..
Blir inga bilder iaf, de finns på Facebook eller Daywievs..

tessan
2011-08-21 @ 13:45:27
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: Ok :) Det blev bättre här hemma också, men vi valde att stanna hemma iaf..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0