party =)

jobbat mycket därför det sällan händer något här...

Lördagen börja med att äta frukost, sen åkte werner å mattias till Falun på marknad..
Jag å alexander stack iväg till mossne för att lämna alex där hos mormor..
Sen åkte jag på bolaget, ica och dollarstore för att handla...
Sen hem å slänga sig i duschen.. Efter en stund kom Mia, gogumman/frun..
börja dricka lite å vänta på grabbarna.. de kom strax efter så då fick de börja grilla *mums*
Satt ute å åt till och med men sen flytta vi oss in för det blev kallt...

Mia börja på med att göra ordning Strawberry Crush (med hjälp av mattias).. gick att dricka iaf =) haha..
Blev allt möjligt att dricka under kvällen...
Framåt 8-tiden kom även syster hit.. Å då hade vår chaufför anlänt oxå, Håkan =)
drack lite till å umgicks..



framåt 22-tiden lasta vi in oss i bilen, mattias åkte å hämta upp emma, jerry, jennifer och markus å sen mötte vi upp johans pontiac i holmsveden å sen drog vi mot hambologen...
Träffa på lite bekanta och vänner.. vi var bara in en sväng å dansade men det var så trångt där nere..
så vi stod ute mest..



Mer bilder på Facebook

Men kvällen bara försvann rätt som det var så skulle vi åka hemåt :O
Lyckades få med mig gumman till bilen efter lite övertalning =)
var väl hemma vid 1-tiden tror ja.. jennie fick skjuts hem med johan så hon kom senare..
lite mys å sen somna vi gott på en gång...

Vakna upp på söndag med bakfylla hos alla.. =)
lätt huvudvärk å lite illamående...
blev inte mycket gjort på söndag..
mattias kom framåt lunch tid..då lyckades vi övertala honom att köra werner till kilafors å köpa pizza! *mums*
kollade på filmer å myste å slöade alla 3..
framåt 16-tiden kom mamma med Alexander så då blev det livat...
vid 18-tiden åkte mia hem.. strax efter somnade alexander...

Lite senare fick jag å werner nåt ryck å bytte plats på soffan i rummet å hörnsoffan i baren =)
å flyttade Tv:n.. men kom på att vi måste nog ha en platt TV, blev trångt..



somna tidigt kan jag lova...
Men har haft en helt underbar helg med älskling och nära vänner! Det får vi göra om snart!


Var riktigt segt att jobba på måndag..
på eftermiddagen plocka jag undan lite på gården å sen kom emma med ungarna en stund..
även frun titta förbi på en kaffe!

Idag var det oxå segt att jobba men det gick bra..
Fick sms av Werner idag om att han hade beställt en 50" TV.. Mattias skulle ta med sig den hem från sthlm på torsdag.. Stoor Tv!!! men billig...
efter jobbet hälsa jag på Sara en sväng innan jag hämta alex på dagis..
Nu sitter Alex å tittar på TMNT...
Jag funderar om jag ska lura med han ut en sväng innan det är dags att börja med maten..
Kvällen blir nog lugn...
även veckan..
tessan
2011-04-22 @ 09:51:55
URL: http://tewssans.blogg.se/

Tjohej! Allt bra med er? :)

ANGELICA HJÄRTA ERIK
2011-04-25 @ 16:19:09
URL: http://shereallycares.blogg.se/

SV; Ja, folk verkar vara avundsjuka.. Man försöker men blir verkligen så arg när man läser det och sen när man söker på ip-numret så är det någon från Sandarne..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0