Kyla!

Jag tycker inte om denna kyla!! Nu vill jag ha värme å sommar!


I tisdags var jag, werner å fibben in till stan. Vi fick sitta å skrapa rutorna på insidan!
Vi åkte Valianten å werner tror att det inte sitter nån termostat i den..
Så vi var in på mekononen å beställde en sån...
Å så var vi in på Lidl, Mias loppis å Dollar å handla oxå..
Alexander var på Dagis, så vi kom tillbaka till stråtjära en halvtimme innan vi skulle hämta han så då blev det fika hos fibben..


Igår gjorde vi inte mycket.. ville inte vara ute då termometern visade på ca -28 grader... Ush!!
Vi var iaf ner till Svärföräldrarna en stund.
Sen blev det bara tv-tittande å surfa på datorn..


Idag lämna vi Alexander på dagis å sen var in till stan på ärenden..
Först till Bussgods å skicka ett paket..
sen mekononen å hämta termostaten..
Sen till resurscentrum å fick papper påskrivet..
Efter det blev det en tur till E-center å Coop..
Var tvungen att köpa blöjor m.m...
Sen åkte vi hem till Herr Möller å fika..
Tror jag fick i mig 3 koppar kaffe.. jag som knappt dricker kaffe!
Vi blev där över 2 timmar..
På vägen hem stanna vi till hos Fibben igen, men bara 20 min för sen skulle vi hämta Alexander..
Sen när vi kom hem gick vi in men Werner stanna kvar ute å satte i termostaten..
jag tror det funkar nu...
Till middag idag blev det enkelt.. strips, korv å köttbullar..
när jag lagade maten så tände jag en massa ljus i köket men de har nog snart brunnit ner..
Ska nog tända ljus i vardagsrummet när Alexander har gått å lagt sig..
Imorgon måste vi försöka skotta fram vedhögen som inte är kapad än..
Börjar bli slut på veden inne..
Ser inte fram emot det.. är ca 1 meter snö runt högen..
Hoppas det inte är så kallt imorgon..
Nä nu ska jag kolla av Facebook!
Linda, precis som jag är...
2010-01-08 @ 11:53:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Usch och fy :(

Det har blivit en riktig vargavinter :(

Nu vill jag ha sommar och värme

Linda, precis som jag är...
2010-01-08 @ 11:54:04
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Jag kan skicka ett mail om uppgifterna till min fotoblogg.

Linda, precis som jag är...
2010-01-10 @ 12:15:15
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Jo det är exakt samma, jag ska skicka mailet ikväll. Ska köra och hämta barnen nu.

raggarslusken
2010-01-10 @ 18:36:24

tack så mycket ler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0