NR 1 Presentera dig själv

jadu..

Jag heter Jessica och blev 24 i September. Jag bor tillsammans med min Sambo, sonen Alexander, Schabrador hunden Bud å katten Musse i stort hus på landet, mitt ute i skogen.. De neda grannar vi har är svärföräldrarna eftersom vi hyr hus av dem! Sen är det bara skog, skog, skog å lite mer skog runt omkring oss.. men det är skönt...

Arbetslös men hoppar in extra på 2 olika städfirmor.. Bloms Städservice och LM Städ..
Börjar antagligen på praktik efter nyår bara jag hittar nåt ställe...

Hur är jag då?
Jag är väldigt tystlåten av mig.. till en början iaf.. men när jag väl känner någon kan jag babbla på rätt mycket.. fast mest skit..asg.. alltid glad å positiv har jag fått höra att andra tycker om mig..
Kan vara väldigt Envis..
Har rätt så lång stubin, men när den brister då märks det...
Är lätt tillbaka dragen å håller saker inom mig istället för att tala om det.. vilket kan vara negativt för det mesta..
Men det är nog för att jag vet inte vad jag ska säga i olika konflikter, får inte fram det jag vill ha sagt m.m....
Å när det är nåt som jag grubblar på så blir jag lätt tillbaka dragen å vill hålla mig undan å grubbla ifred!

Ja,detta är nog vad jag kommer på om mig...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0