Söndag

En vecka sen jag skrev nu..
Har haft fullt upp på jobbet hela veckan..
Har i stort sett blivit nån övertid varje dag..

Har inte blivit så mycket gjort hemma på kvällarna för man har varit så slut å trött..

I Torsdags fick vi besök av Kina å Lars iaf.. De hade varit till Ockelbo å hämtat nå grejer till Novan..
Jag hjälpte Kina att fylla på sin mobil med ny musik eftersom jag har usb-kabel
Lars hamna nere i soffan med Werner å Alexander..
Alexander höll på att busa för fullt med honom.. tur att han är barnkär =)
De åkte nog inte hem förrän framåt 22-tiden.. Men Trevligt med besök!

I Fredags kväll när jag kom hem gjorde vi ordning Tacos.. Mia åt med oss oxå!
Sen senare kom Mattias en sväng oxå.. Men blev tidig kväll för mig var så slut!

Lördagen blev lugn..
Vid 15.30 var vi i Medskogssjön för vi skulle ha möte med klubben!
Sen åt vi hamburgertallrik där..
Kvällen blev lugn.. Mattias kom förbi igen med en hög filmer..
Jag gjorde rabarberpaj med vaniljsås! Gött!

Idag har jag tagit det lugnt..
Vi har varit nere vid gammelkåken hela dagen..
De har grävt ner pintar till husgrunden de ska bygga ut..
Jag har legat/suttit på släpvagnen hela dagen å tittat på, Skönt!!

sen nu under kvällen satt jag på altan å läste lite en sväng innan jag lade alexander..
tänkte gå en promenad oxå men mörkret hann komma innan jag tog mig från datorn!

Just nu är Mattias här igen.. Han har kommit med sin hund, Ray, vi ska vara hundvakt i veckan när han jobbar!
Werner håller på att göra popcorn nu =) gött!
Sen blir det kanske nån film.. å sen sängen..
Jobb imorgon som vanligt!

Längtar till Onsdag då det är löning! Får rätt bra denna gång.. tror jag fick ihop över 160 timmar..
Nä Ha en bra kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0