Midsommar!!

I fredags var vi bara hos min familj i Mossne! Vi grilla, sköt luftpistol å gevär på ölburkar =), spela kubb m.m..
Men framåt 12-tiden var vi alla så trötta så då gjorde vi kväller.. vi lämna kvar Alexander å Cooper eftersom vi skulle iväg tidigt på lördag..

Vid 10-tiden på lördag hämtade vi upp Jennie å sen åkte vi till stråtjära för att hämta upp Mia!
Svängde in till svartbäcken för att hämta presseningen.. Sen åkte vi skogsvägen hela vägen fram till vintjärn!..
Var framme vid 1-tiden.. Då stod vårat partytält redan uppställd =) Tack jonas m.fl!
De första som sattes upp var klubbflaggan! Sen tälten å presseningen..
sen var det bara att börja festa! Kom massor med folk å hälsa! Alla samlades i vårat partytält =)
Antagligen satt jag å jennie i partytältet eller var uppe på dansgolvet =)
Träffa på väseråsarna oxå! Trevligt att träffa dem!
Finns inte så mycket att skriva tycker ja.. förutom, alkohol, fest, trevligt folk, mycket skratt å tok m.m...=)
Werner gick å lade sig vid 2-tiden..
Då blev i sittande vid vår lägereld å prata med allt folk!
 Självklart kom det nån kille å börja bråka så Lea kasta iväg han, då försvann killen bort till sin mor å styvfar å börja slå på styvfadern med nå järnrör så Johan, Lea å Bengt skynda sig dit bort å avbröt det! Då försvann killen å ingen såg han nå mer..
Jag gick inte å lade mig förrän kl 7 på söndag morgon å sov till 10.. då hade jennie precis gått å lagt sig så hon sov en timme bara! Jag var full fortfarande då.. jag hade ju druckit whiskey md jonas å jägermeister med bengt =)
När vi hade vaknat till börja vi plocka ihop alla saker så det var klart! knöla ner partytältet i presenningen å packa in det i emma å jerrys husvagn..
Framåt 13-tiden börja vi rulla hemåt.. Då börja jag bli bakfull! Dumt att blanda olika alkohol!!

var nog i mossne vid 15-tiden.. alexander blev jätteglad att se oss!
Å cooper blev jätte glad han oxå!! Han var alldeles tokig så Lackie blev arg på han =) hehe...

Vid 16-tiden var jag iväg å köpte pizza =) gött, men orka inte hela så ska snart gå å ta en bit tror ja! =)

Nä nu ska jag slänga upp nån bild, resten finns på BDB



TACK ALLA FÖR EN TREVLIG HELG!!!!!
Anna L
2009-06-22 @ 15:13:06
URL: http://lundanna.blogg.se/

Jag tyckte att jag såg dig i vintjärn =)

Lisa
2009-06-22 @ 18:20:01
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Tack själv!! :)

Anna L
2009-06-24 @ 14:59:35
URL: http://lundanna.blogg.se/

Ja, det var Kenny Dannberg jag mena =) Det var där vid tätlet jag såg dig, var dit och hälsa på Kenny. Såg att du/ni skulle till rättvik på lördag, vi kanske ses där! =)

Anna L
2009-06-25 @ 14:28:46
URL: http://lundanna.blogg.se/

Ok! Härligt att bo i stuga. Vi åker nog upp på lördag morgon vi =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0