Rabalder i Ramlösa..

....Har jag precis tittat på, på SVT1
Det är en Revy från Fredriksdalsteatern för de som inte vet =)
Jag tycker Eva Rydberg och Siw Carlsson är så duktiga! Blev mycket skratt!
(Länk till ett videoklipp)

När jag var mindre så vill jag oxå vara med å spela teater, men jag var för blyg för att ens anmäla mig när det var nåt med skolan! Så då börja jag på Musikskolan istället på Danskurs (ville även vara en sån här bakgrundsdansare)!
Hade kul å träffa många nya människor!
Men efter 8 år (då gick jag andra året på gymnasiet, 2004), så blev jag äldst å hamna med tjejer som gick i årskurs 6-8..
Så då blev det inge roligt längre så jag slutade :( !
Vi hade samma lärare som Dansgruppen Bumpy Feet har, å jag ville så gärna vara med där, men min kropp gick inte så bra ihop med rytmer, iaf inte de som de hade! Jag var för långsam!
Så då blev dansen lagt på hyllan.. å pga av det så gick jag även upp i vikt.. inte så kul!

Sen höll jag mig ifrån det där med dans till Jan 2005 då jag var med dåvarande pojkvän till Tuppz i BollnäsElviskväll..
Där träffa jag på Mimmi (var bara klasskamrater då) å en till tjej, Karin, från Estet..
Karin lyckades få med mig upp på dansgolvet iaf å sen efter den kvällen när vi var ut på rock å sånt så våga jag dansa mer å mer.. Men var lite tveksam i början!
Nu tycker jag det är hur roligt som helst när vi är iväg på rock! Men helst vill jag ha nån jag känner att dansa med, för jag går inte upp själv å börjar dansa.. eller om jag ser nån jag känner som dansar så kan jag "tränga" mig in å dansa oxå =)

Saknar faktiskt dansen.. Men nu har man inte så mycket tid för att börja nån kurs heller..

Nä nu ska jag nog kika färdigt på Internet å sen gå ut med Cooper!
Werner å Alex har gått å lagt sig redan! Alex ville somna så Werner la sig med han å somna nog, Werner sov inget inatt.. Så han var snäll i morse å tog Alex när han vakna så jag fick sova 2 timmar till! Tack sötnos!!

Ha det bra alla!
Godnatt!
Yvette
2009-01-07 @ 15:21:25
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Jaha, undrar hur man får bort det?

Kram

Yvette
2009-01-07 @ 18:58:41
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde hehe, jaja får kolla.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0