Lördagkväll (Sitter i Mossne)

I Onsdag å Torsdags gick det jättebra att lämna Alex en stund på dagis.. han brydde sig inte att vi gick..
Så i Onsdags var jag å werner på Dollar medan han var på dagis å på torsdag tänkte vi åka in på Mias loppis men det var stängt när vi kom dit så vi åkte upp på skroten en sväng..

På fredagen jobbade jag 7-9.30.. Sen var vi ut till Mossne å Werner höll på i garaget..
Jag, Alex, mamma å Jesper gick en sväng med Cooper å Lackie men det var så kallt så det blev inte så långt!
Vid 17-tiden var det tänkt att vi skulle in till "farfar" å fira han men alex var trött å hungrig så vi åkte hem å gjorde mat istället! Det blev korv å strips! Sen titta vi på teve å myste lite i soffan. sen när jag lade Alex så somna jag en stund oxå..
Men vakna upp efter 1 timme å gick å satte mig i soffan å titta på teve.. men det dröjde inte länge innan jag somna där oxå! Vakna sen upp vid halv 2 av att Alex var vaken.. Så då gick vi å lade oss i sängen å Alex fick ligga med oss! Då somna han på en gång..Men sen låg jag å vakna flera gånger så fort han rörde sig..

Vid Halv 7 i morse vakna han så då la jag över han till sin säng å gick å gjorde välling! Men han somna inte om när den var slut! Så då fick jag kliva upp vid halv 8.. Åt frukost å sen satt mig vid datorn å knåpa ihop ett dokument i Word för att skicka till Werner genom mail=)
Han fick en helårsprenumation på tidningen Gasoline av mig å alex idag!
Jag ska få pengar sen för att köpa underkläder, Werner har tröttnat på mina tjat nu =) haha..
Vid 12-tiden efter Alex hade ätit så åkte vi till stan.. Werner var in på Systemet å jag var in på Lidl å handla lite för vi skulle till mina föräldrar å grilla senare! Werner var även in på Dollar å köpte kol!
Sen åkte vi ut till Mossne!

Vid 16-tiden börja pappa å Werner att grilla å jag å mamma greja inne!
Vad gött det var med grillat då!!!
Sen har vi tittat på melodifestivalen å nu sitter werner, pappa å mamma i soffan, alex sover i mormors knä, jimmy sitter i datarummet, jesper springer fram å tillbaka mellan datarummet å vardagsrummet å jag sitter vid matbordet i vardagsrummet vid laptopet!

Vi ska väl snart åka hem hoppas ja =) så man får mysa lite med Werner innan man somnar!  hehe.. =)
Imorgon kanske det blir att åka hit igen.. Tror werner ska göra lite mer på bilen.. Han ska ju iväg å typ bes den på fredag!! Förhoppningsvis.. Beror på om vi får Blazern såld så vi får ihop lite pengar!

Nä nu ska jag göra annat!
Får se om jag skriver nåt mer i helgen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0