hundvalp + nytt jobb

Som vanligt blev det långt mellan inläggen..

Förra helgen hade vi besök från Hedemora!
Jag gjorde i ordning Tacopaj som vi åt å sen åkte vi valiant.
Sissi körde, vi var till hambologen å kika, BRC hade klubbfest..
Träffa på ngåra man kände iaf.. såg även en person som jag INTE alls trodde jag skulle se där..
Tror han var på väg fram till mig flera gånger men blev alltid stoppad av nån som ville prata!
Tur det.. Har ju inte hört nåt från han på över 10 år tror ja..
Vi var även en sväng in till Bollnäs på MAX å käkade!
Vi var nog hemma vid 3-tiden.. Då var Dan å Werner rätt så full, jag tog det lugnt å drack folköl bara..

På söndagen sov vi till kl 12.. sen blev vi väckt av Dan å Sissi för de tänkte börja rulla hemåt då..
Sen var vi å hämta hem Alexander, för han sov i Mossne hos mormor å morfar!

Förra onsdagen tog vi upp vår valp! Han var bara då 6 veckor men mamman går inte in till dem längre å vi bor på samma gård så då gjorde det inget att vi tog den tidigare.. De ska ju egentligen vara 8 veckor..
Men det har gått hur bra som helst.. första kvällen sov han nästan hela tiden.. var väl skönt att slippa sina 8 syskon..
Imorgon ska werner följa med svärmor med alla valpar till veterinären. hoppas det går bra för dem..

Helgen som var blev lugn.. lördag kväll gjorde Werner julskinka.. Vi fick även besök av Fibben från 23.30 till 5.00!!!! Jag gick å lade mig kl 4..
Söndagen blev lugn.. På eftermiddagen åkte vi in till stan, åt på McDonalds å sen åkte ner på stan på julskyltningen! Det var den sämsta jag har varit på!!! Så vi packa in oss i bilen å åkte ut till Mossne för att Fira Gittan som fyllde 64 år!

I tisdags jobbade jag sista dagen hos Bloms Städservice! Blom bjöd på tårta =)

Idag började jag jobba hos LM Städ.. (Lena Molander)..
Jag ska jobba åt henne under december för de ska åka till Thailand.
Idag var vi klar vid 11.30.. det går ju fortare när man är 2..
Får se hur länge det tar imorgon.. Hoppas det inte tar hela dagen om man är själv för nästa torsdag är det lucia på dagis kl 15.. Det vill jag vara med på!

På lördag ska vi åka å fira Jonas, han fyller 25 imorgon! Så han ska ha fest på lördag!
Sen efter det åker vi till dalarna, till Hea på Rock! Fibben skulle köra tror ja! Finns 2 platser kvar i bilen om nån vill med! ju fler, desto roligare!!

Nä nu ska jag gå ner å kolla på Bonde söker fru!
Och försöka få en unge att sova! *suck*
tessan
2009-12-03 @ 19:21:55
URL: http://tewssans.blogg.se/

Mysigt med sån liten valp :)

Maddiz
2009-12-10 @ 21:54:48
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Var inte länge sedan jag försökte där. Men dom behövde inge folk och sen var dom inte så trevliga tyckte jag. Så jag väntar nog med att söka hos dom tills dom annonserar ut en tjänst. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0