vecka

en till vecka har gått sen sist..

Förra helgen skulle vi ha tältat i bocksjön men det var ingen som visa nå intresse så vi sket i det..
Så på fredagen var vi bjudna på 35årsfest istället hos Kenny å Angelica..
Mamma kom ut hit till svartbäcken å hämta Alexander..
I tänkte cykla till stråtjära men det var punka på en cykel, men som tur var så var Bengt här så han skjutsa ner oss..
Hos kenny var det rätt mycket folk..
Strax efter oss kom även mitt Ex.. men jag vägra heja på honom =)
Det är han själv som har sagt att han inte ville ha nåt med mig att göra.. i och för sig så är det 3 år sen, men, men..
Framåt 01-tiden kom Emma å Jerry å hämta oss..

På lördagen så åkte jag, werner å Jerry in till stan för att gå på systemet å sen kolla lite på dragracingen på flygstaden..
Men innan vi kom till stan så börja 53:an ryka blått så vi skynda oss in på systemet å sen tillbaka hem.. Det blev stora blå moln efter bilen när Werner släppte av gasen å gasa på igen..
Så det blev bara att städa ur impalan å tvätta den..
Vid 17-tiden kom Danne å Erika hit en sväng..
Sen åkte de ner till Kenny å Angelica för att göra sig klar innan vi åkte till stan..
Vi gjorde oss klar å väntade in emma å jerry i Darten..

När vi kom ner till Kenny å Angelica så ligger Danne under chryslern å svetsar.. Nåt med styrsnäckan hade gått sönder..
Jag å angelica tog deras bil å hämta upp Mia..
Strax efter kom Bengt dit, han skulle köra åt Danne..
framåt 21.30 tiden började vi rulla mot stan.. 3 bilar..
Först vi med Impalan, sen Darten å sist Chryslern med Danne, Erika, Bengt, Angelica, Micke å Mia..
I bergvik plocka vi upp Syster å hennes kompis Frida..

Var inne i stan vid 23-tiden.. då parkera vi på busstorget, det var ingen ide att cruisa, för det var bara kö överallt..
Träffa på massor med folk att prata med...
Syster blev bara ännu fullare än hon var när vi hämta upp henne..
Träffa även på min familj, Men alexander hade somnat =(

Framåt 1-tiden åkte vi några varv för då var det färre bilar kvar..
Åkte 4-5 varv, sen åkte vi hemåt..
När vi kom hem åt vi lite kött å potatissallad som hade blivit kvar...

På Söndagen var vi å hämta Alexander i Mossne..
Sen åkte vi hem till lägenheten å tömde vårat kylskåp, frys å skafferi.

Veckan har jag jobbat som vanligt.. Efter jobbet har jag varit till lägenheten å plockat lite grejer..
Igår fick jag hjälp med mamma å jesper i lägenheten..
Passade även på att tvätta massor med grejer då, mattor, kuddar, täcken m.m...

Just nu sover Alexander middag.. Han har lekt lite med Anna å Emil tidigare idag..
Resten av dagen blir nog lugn.. Jag ska försöka städa lite, för på Måndag ska Werner å Bengt köra våra möbler hit..
Ska bli skönt att få lägenheten tom så jag kan börja städa..
Men städningen går ju rätt fort nu när jag är van vid det..

Nä nu ska jag kolla färdigt datorn..
Ha det bra!

Bilder på BDB
Mia
2009-08-17 @ 18:11:41
URL: http://annamas.blogg.se/

Jag hjälper till med något om jag kan/är ledig! Går ju alltid snabbare med två vana städerskor ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0