Cheva!


Igår, måndag, var Werner iväg med cheva -53an till bollnäs för att göra en registreringsbesiktning,
för att få tillbaka bilen i registret eftersom den har varit skrotad sen -62.
Werner fick hjälp av Nicklas Kunz att köra dit bilen! Det gick jättebra på besiktningen.. Å både utanför bilprovningen, macken å MAX när de stanna så flockades folk runt bilen.. så werner visste inte hur många gånger han hade dragit bilens historia! =)
De var tillbaka till Mossne vid 17-tiden..
Under tiden hade jag städat min bil..



När vi kom hem var Alexander jättetrött, han hade varit ute i stort sett hela dagen!
Han somna på en gång!

Idag efter vi hämtade Alexander på Dagis så åkte vi ut till Mossne igen!
Werner körde in Chevan å börja riva bromsarna!
Jag å Alexander titta på när mina föräldrar håll på att bygga ny bro!
Jag hjälpte även Werner lite i garaget!

Framåt 18-tiden åkte vi hem å gjorde mat! Alexander fick bada oxå..
Sen somna han på en gång..
Jag håller på att tvätta lite kläder nu, satt även upp ny tvätt tid på torsdag kväll..
förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt på en gång..

Werner har nyss beställt besiktningstid till chevan, han fick inte nån förrän 13 maj, vi som tänkte åka den på trönörocken den 2 maj! men han får väl ringa å hålla koll på internet på nån tid närmare! Förhoppningsvis dyker det upp nån!

Nä nu ska jag kolla runt lite på internet samtidigt som jag glor på Navy CIS!
Ha det bra!
Frida
2009-04-25 @ 00:03:37
URL: http://teufelin.blogg.se/

Ja det lät ju faktiskt trevligare..:)

Vilka spelar då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0