Långhed...

Helgen:
I lördags Klev vi upp vid 5-tiden å klädde på oss å packa in grejer i bilen, sen bar det av mot Långhed, utanför Alfta!
Det skulle vara veteranmarknad där å vi hade plockat ihop en massa grejer för vi skulle stå å sälja! En hel släpvagn fick vi ihop! mest pga att Werner fick en massa grejer från jobbet, för de har rensat ut vinden!
Vi kom dit å börja packa upp! efter ett tag kom Dan oxå! Som vanligt ville inte alexander sitta i vagnen, men till slut tröttna jag på att jaga honom inne i bilen så jag stoppa ner han å gick en sväng.. då somna han! Så han sov nog ca 45 min.. Då hann jag läsa lite medan.. Sen när han vakna fick han äta korv.. men sen ville han inte sitta i vagen eller i mitt knä! så fick han vara på presseningen å plocka i lådorna! Vid 13-tiden börja vi packa ihop, när vi åker ut från området då slocknar alexander i bilen! Vi åkte till Svartbäcken med grejerna som var kvar å lasta av! Sen fick vi mat där oxå! Gött!
Sen åkte vi till Mossne för att lämna av släpvagnen..Blev tidig kväll för oss sen!

Söndag: Var vi ute i Mossne hela dagen.. de flytta bilar å städa upp garaget, så nu har 53:an fått kommit in i garaget..
Sen blev det att vi grilla hos dem! Gött med grillat!

Måndag: gjorde vi inte mycket på dagen.. På kvällen var vi till stan en sväng med impalan för vi skulle träffa en person!
Så om 2-3 veckor får ni veta vad =)

Tisdag: då kom ventilations gubbarna! Å Werner var hemma hela dagen för han hade ont i halsen!
Jag var iväg å handla lite! Köpte även lite blommor å krukor!  Å så passa jag på att köpa jord! SÅ när jag kom hem plantera jag om nästan alla blommor! SÅ jag gjorde av med 18L jord! Å vad blommor jag fick sen! gick ju att dela på vissa!

Onsdag: dammsög jag å sen på kvällen blev det Mossne! Strax innan vi skulle åka hem så satt jag på golvet med alex å pappa stod en bit ifrån.. å då tog alex 2 steg!! Så får hoppas på att han går nu innan han fyller år!

Torsdag: Sitter just nu å pratar med Tessan på Msn så jag å alex ska nog till henne så alex får leka lite med william!

Skriver nog mer sen!
Tänkte lägga in bilder, men orkar inte.. ni får titta på Bilddagboken!
lina
2008-09-26 @ 10:27:59
URL: http://linahelena.blogspot.com

meeen va nyfiken jag blev nu:) va härligt att han börjat gå, då blir det väl full rulle snart:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0