Förkyld..

Tog bort intresseanmälan på lägenheten!
Vi bor kvar i denna å fortsätter leta hus att hyra!
Någon som vet nåt billigt hus som uthyres?
Så nu ska jag slänga ut bokhyllan å flytta dit radiogrammofonen å stringhyllan..
å sen köpa ett hörndatabord om vi hittar nåt bra!

I Lördags var vi till Uppsala! Möller var oxå med! Vi gick på Biltema, en sväng in på Jula, Swedol, Ikea (skulle äta där men det var så jävla mycket folk), så då blev det Max! Å sen hemåt! Vi gjorde nog av med ca 2000:- den dagen! Men det var grejer som behövdes! På kvällen fick jag bada Cooper igen! Funderade varför han klia sig så mycket.. trodde jag hade glömt skölja ur all shampoo sist han bada! Men då såg jag att han hade små svarta prickar överallt i pälsen!
Tror det är Löss! Usha!
nybadad

Söndagen var vi i Mossne bara!

Måndag på dagen var vi bara hemma! Sen när werner kom hem efter jobbet så åkte vi till stan! Jag gick på apoteket å köpta Spottar åt Cooper! Så hoppas det funkar nu, för det var dyrt!
Sen var vi till ÖB för att kolla på hörndatabordet, men det var så litet.. Så vi åkte på Donken å åt istället..
På kvällen fick jag SMS av syster! DÅ hade hon klarat körkortet!! Så hon ska få vara chaufför på fredag =)

Tisdag var jag å Alex in till BVC för han skulle få en TBC-spruta! Sen när vi åkte hemåt så somna Alex så då svängde jag förbi hos mamma å lämna av Jespers mössa som låg i Alexs vagn! Sen åkte jag hem å gjorde lunch till Werner..
På kvällen skulle vi ut till Mossne för Werner skulle hålla på med Bilen, men han orka inte så jag åkte å handla lite..
Sen på kvällen blev det lite film-tittande! Vi tittade på Wall-E.. mysig film!
Sen somna jag på soffan vid 22-tiden! Trevligt!

Å ont i halsen å förkyld är jag! Å har hosta!

Idag ska vi kanske följa med mamma till Erikshjälpen å kika! Kanske finns databord där?? =)
Nä nu kommer jag inte på nå mer!
Ska försöka skriva oftare!
Hejdå!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0