sexfrågor

Lina har utamanat mig till att svara på detta.


Är du oskuld? - Nä, har ju Barn!
Någon gång haft sex med samma kön? - Nä..
När hade du sex senast? - några dar sen..
Vem hade du sex med senast? - werner
Haft sex på offentlig toalett? - nä
Haft sex i duschen? - oja..
Kollat porrfilm? - jo det händer, när det inte finns nåt annat att se
Haft sex i snön? -  nä
Haft trekant? - nej
När blev du av med din oskuld? - när jag var 17
Haft gruppsex? - nepp
Drömt sexdrömmar? -  jorå
Blivit påkommen när du haft sex? - jo har hänt nån gång..
Haft sex i en bil? - nä
Sugit av någon? - jo
Slickat någon? - nej
Hur många har du haft sex med? - 2 st bara
Fått oralsex? - jo
Haft sex i någon annans säng? - jo..
Ångrat att du haft sex med någon? - nä
Haft sex på stranden? - jo =)
Vem tog din oskuld? - mitt ex
Har/haft kk? - nä
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - nä
Tänkt på någon annan när du haft sex? - nja.. tänker väl på mycket då..
Haft sex i någons förälders säng? - jo =)
Haft sex i sjö/hav/pool? -  nä
Haft sex med någon kompis bror/syster? - nä
Somnat under sex? - nja.. vet inte.. men har varit jävligt trött..
Haft sex när det är folk i andra rummet? - jo
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? - Jo, werner är 7 år äldre än mig..
Varit med någon som är yngre än dig själv? - nä


Utmanar:

Lina
Jenny
Frida
+ alla som har lust..
karin
2008-11-12 @ 09:18:53
URL: http://nuarjagmamma.blogspot.com

japp,mycket smidigare att ha ett preventivmedel man inte behöver komma ihåg varje dag..:)

Frida
2008-11-15 @ 08:32:49
URL: http://teufelin.blogg.se/

Hahaha tror ej jag vill svara på det där i min blogg då bland annat min mor å hennes polare tydligen läser min blogg...hahahah :P

lina
2008-11-15 @ 09:24:14
URL: http://flasarn.blogg.se/

det är ju så jävla drygt..

Ante kör med detta ;"Men jag har jobbat hela veckan, du lär ju förstå om jag är trött!"



Öhh.. att ta hand om ett barn är mer än ett heltidsjobb.. + att hon är sjuk just nu.. så då är det jobbigt gånger tusen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0