Helgen!

I fredags kväll kom Emma å Jerry som jag skrev tidigare!
Vi köpte Pizza å titta på teve! De åkte hem runt 23-tiden tror ja..
Då tvärsomna jag på soffan =)

i lördags var det tänkt att vi skulle ut till garaget på morgon! Men werner orka inte kliva upp! Så klockan blev så mycket eftersom vi skulle vara i Bollnäs vid 15-tiden hos Ove å Erika!
Blev köp pizza även då å en massa snacks å dricka framför teven sen! werner å Ove drack några öl!
Vi var nog hemma vid halv 12 tiden..

Söndag var vi ute i Mossne för Werner höll på med bilen! Snart är rosten klar!! Vi åkte hemåt vid 17-tiden..
Då blev det Lövbit å strips!

Sen resten av kvällen blev det tv-tittande å hålla på med datorn! hjälpte även Viktoria genom telefon att skaffa nya Msn.. De har ju kört med det jätte gamla, Windows Messenger!

Just nu sover Alex! Vi skulle ha varit på väg in till stan nu egentligen för vi hade tid på BVC kl 12.00, men Ewy ringde å ändra tiden till 13.30 istället!  Så jag ska snart gå å börja på med lunch tills Werner kommer hem!

Skriver kanske mer sen!
Ha det bra!
Kram

Jenny
2008-11-24 @ 13:39:28
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Hur i helskotta får man in statistikräknaren på sin blogg??? Jag har registerat mig på susnet, men vart får man koden som man ska klista in?? Finns ju ingenstans??

lina
2008-11-24 @ 14:50:15
URL: http://linahelena.blogspot.com

fick precis upp din blogg på mertrafik.se roligt:)

Elin Olsson
2008-11-24 @ 18:50:26
URL: http://elinsblogg85.blogspot.com/

hej.

ja, jag tyckte det var dags att lägga in en länk på presentationen. =)



Inte för att jag skriver superofta men ibland iaf.

Jag skall lägga till din blogg oxå. =)





Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0