dags igen...

Dags att skriva lite..
Det gick bra för Werner å Robert att åka ner till Holland!
De åkte 400 mil på 48 timmar..

5 April var vi till klubben i Lottefors på motorrevy rocken..
Var inte lika mycket folk som det brukar vara..
Jag drack några cider, blev bara lite berusad..
Såg fram emot att få träffa Mimmi å dansa å dricka med henne, men hon var sjuk så hon kom inte...
Hade rätt trevligt ändå men har haft roligare!

Alexander växer å växer..
När vi var till BVC för ca 2 veckor sen vägde han 8750g å var 67cm lång!
Han fick 2 sprutor då oxå!
Ska inte tillbaka förrän i Juni nu!

29 April färgade jag håret! blev ljust igen!

På Valborg var vi hos mina föräldrar å grilla!
Jag fick även agera chaufför åt Syster å hennes kompis!
Fick även hämta Jennie vid 1-tiden i stan..
Var hemma nog vid 3-tiden..

I Lördags (3 Maj) Var vi först ut till Svartbäcken, för Werner skulle hjälpa dem sätta i en ruta på DeSoton,
men det gick inge bra...
Sen lämna vi kvar Alexander där å åkte hemåt!
Hem å duscha å göra sig klar på Trönö Rocken..
Jag fick köra som vanligt..
Hade med Jennie å Frida oxå i bilen!
Först var vi till Mattias Lund å hämta öl, sen bar det av till Macho på förfest!
Var där en kort stund sen åkte vi ner till Lokalen.. träffa många som man kände..
Efter ett tag ringde Mia å fråga om jag kunde hämta dem hos Macho.
Jag trodde det var Mia å Angelica som ksulle hämtas så Werner å Ljung följde med..
när vi kommer dit så är dem 6 st.. men vi fick in alla!! 9 pers i impalan!!
När vi kom tillbaka till rocken så betala vi in oss.. å så dansade jag lite med jennie å frida!
Sen kom mimmi å hennes syster Jonna dit oxå! då blev det en massa dansande!
Vi vr även in på Hägers (puben) å käkade Nachotallriken! den är så god där!!
Som vanligt fick Werner huvudvärk så han gick å lade sig i bilen..
å jennie fick en kille efter sig som var från dalarna någonstans!
När allt var slut å vi skulle åka hemåt, så hade Mimmi å Jonnas skjuts åkt hem å lämnat dem..
Så då sa jag åt dem att jag kunde skjutsa hem dem!
Men då blev det lite bråk å tjafs som mimmi ville se, så vi var nog näst sist från parkeringen..
Å werner var så less, för han ville bara hem å sova!!
klockan var halv 4 när vi kom hem!

På söndag klev vi inte upp förrän vid 11-tiden..
gäller att passa på att sova när man får =)
Vi åt frukost å greja lite innan vi åkte ut till Svartbäcken..
Alexander hade varit så snäll så!
Sovit nästan hela natten..
Vi blev kvar där ett tag...
När vi åkte hem så svängde vi in till Link å Madde en sväng och fika..
sen när vi nästan var hemma så ringde Möller å fråga om vi kunde skjutsa han och hämta ut sin impala..
Han hade sett oss när vi åkte förbi..
Sen gjorde vi inte så mycket mer den dagen...

På lördag blir det förhoppningsvis rocken i Hamrånge/Bergby!
å då ska jag få dricka, men inte så mycket för sen på Söndag ska vi vara i kyrkan kl 11 för Jimmy ska konfirmeras!
Måste hitta på nån bra present! något tips?

Nä nu ska jag nog lägga mig på golvet med Alexander..
försöker ha han så mycket som möjligt på golvet nu så han lär sig krypa!

Ha det bra!!
Det blev rätt mycket ändå! Lägger upp lite bilder här nedan!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0