soffa

Igår när jag skulle åka å jobba var det mycket snö efter vägarna..
Men när jag skulle hemåt så hade det börjat regna så det var jätte halt överallt!
Men det gick bra om man åkte sakta! Annars slira det bara å man gled! Synd att man inte är mer duktig på att köra när det är halt! Efter jag hade varit å kört ner i diket sa Werner att han skulle skicka ut mig på sjön när det har blivit bra med is där så jag fick lära mig! hehe..

Idag kl 13 ska jag till Linden i Bergvik å städa! Först ska jag till Mossne med Alex å plocka ur bilstolen eftersom mamma ska hämta Jesper vid 14-tiden på dagis.. Tjatigt när man bara har en stol! Vi måste försöka få tag på en till.. nån som vet om nån bilstol kanske??

Inatt fick Werner sova på soffan, hehe...
Han fick inte sova med oss... eller han ville inte heller..
Han hade sån hosta igår, hostade så han nästan spydde.. så då skulle inte vi ha fått sovit nå om han låg i sovrummet..
Fast han hade inte hostat så mycket inatt.. vi fundera på om det är Alex som har smittat han, men tyckte det vore lite konstigt eftersom jag har varit mest uppe i alexander!
Men Werner ringde nyss från jobbet å trodde han kom på var det kom ifrån.. Han hade hållt på med en bil igår från nån brödfirma å det var säkert nå mögel eller nåt i den! För han var mycket bättre idag!

Nä nu ska jag lägga mig på golvet å leka lite med Alex innan jag ska göra i ordning mat! Blir lite tidigare lunch idag..
lina
2008-12-03 @ 19:40:19
URL: http://flasarn.blogg.se/

sv; stackarn... hoppas att han inte har öroninflammation..

har han haft det förut?



Senast som Maya var sjuk, ca 2 veckor sedan så hade hon ögoninflammation... men öronen lär ju vara 10000 gånger värre..

Jenny
2008-12-04 @ 12:17:18
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

du är utmanad, kolla in min blogg!

Angelica
2008-12-06 @ 10:10:07
URL: http://mjam.blogg.se/

Jag tycker inte alls om att köra i halt väglag. Så jag skulle också behöva vara ute å sjön och köra, det är nog en väldigt bra träning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0