papper, papper...

Skit bilar!!!!!
Gick inge bra för mig i morse! NÄr jag kom ut till bilen å skulle starta så fanns det inge ström!!!!
Fan!
Var bara att gå tillbaka in å väcka Werner å säga till om att jag skulle ta hans bil å då vakna Alex oxå..
som tur var så hade jag gjort i ordning flaska åt han!
Så ut å sopa av bilen å börja åka! Kommer på att det inte finns nån fläkt så jag fick sitta å torka rutan på insidan å det snöa ute så man såg knappt huven framför sig!  Å dåliga däck som knappt orka dra nåt!
Kröp in mot staden..
Först till Lagret, å där var Tobbe, Erik å Olle så jag heja på dem å hämta nycklarna å skynda mig iväg för jag var sen..
Det gick bra på Banken som tur var!
Tillbaka till lagret i halkan! sen när jag kommer vid McDonalds så ser jag att en lastbil står i rondellen å blockerar vägen mot E-center så jag fick åka genom Östansjö å rakt över E4an istället för att åka E4..
Fick ställa bilen nedanför backen upp dit för den orka inte upp!
Blev utskälld på Innovation som vanligt =) De har en hund där som är väldigt nyfiken på vad jag gör =)
Var klar vid 9.30.. å åkte då E4an hem!
När jag kom hem gick jag ut med Cooper.
Werner å Alexander låg kvar i sängen när jag kom in =)

Har nu suttit med en massa papper att fylla i!! Less på papper!
Har fått dagisplats till Alexander, men i Bergvik. å det ska ju fyllas i inkomstuppgifter på oss båda å det är ju lätt när man knappt själv vet vad man får i månaden!!

Sen väntar jag på ett intyg från FK om att jag har varit föräldraledig för det ska skickas till A-kassan eftersom jag har anmält mig arbetslös å ska börja stämpla!

Nä om man skulle gå å diska lite till så man får plats att baka pepparkakor! =)
Får se om jag skriver nå mer sen..

<3
2008-12-12 @ 20:26:32
URL: http://babymyz.blogg.se/

Ååh jag hatar papper, finns inget värre :(

Jo jag hade jätte skoj :) Bilder på kläderna kommer upp på bloggen inom snarast. Dock inte på allt, handlade ju en massa julklappar :)



Ja vad fin den blev :)

Filar fortfarande på min.

<3
2008-12-12 @ 21:52:27
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kan inte mr än att hålla med dig och frågar man så får man fan inga vettiga svar iheller... Myndigheter suger!



Nu är alla bilderna uppe.

Kram

<3
2008-12-12 @ 23:52:00
URL: http://babymyz.blogg.se/

Sant men jag tror att Kevin bryter trenden denna gången. Han är så pass stor. Fan va sugen jag är på att börja sjunga igen :)



Tack så mycket. Vill ha RockaBilly kläder men de finns sällan så att de passar mig dock....



Ja precis. papper suger!!!!

kramar

<3
2008-12-13 @ 09:52:05
URL: http://babymyz.blogg.se/

Ja han kommer nog att bli det :)

Nä precis, jag hatar storlekar, allt är skuret till trådsmala människor... Blir bara arg när jag tänker på det.



Händer idag då?

<3
2008-12-13 @ 10:29:55
URL: http://babymyz.blogg.se/

Ja precis, konstigt att folk blir anoretiker eller bullimiker... Svar: NEJ!!!!

Idag så är det full rulle i garaget för männens del, Ella ska leka med Elvis och jag ska bara hålla ställningarna tillsammans med Malin.

Ikväll blir det en massa mysande med familjen.

kram



<3
2008-12-13 @ 11:20:35
URL: http://babymyz.blogg.se/

Aha ja då får han vänta ;)



Ja vi har en ford mercery, Chevrolet C20 och så har vi en amazon :)

kram

Erika
2008-12-13 @ 15:53:42
URL: http://www.vunnenstyrka.blogspot.com

Hej, jag sitter just nu här och bara tänker. Livet känns surt men jag ska försöka ha roligt ikväll.

Vet att jag inte borde tänka på det här, men hur vet man att man träffat den rätta och hur får man ett förhållande att funka?



Tack så jättemycke för att du skriver!

Det betyder!



Kramar

<3
2008-12-14 @ 11:03:23
URL: http://babymyz.blogg.se/

Nä vi har inte alls mycket snö och nu är den borta helt :( vill ju ha snö så att man kan hitta på en massa med Ella.

Vi kör en volvo 440 samt en saab 9 5a till vardags så vi har en hel del bilar här hemma :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0