Natt!

Gick bra på Linden!
Blev städning på kvällen i Onsdags oxå för chefen var i Sthlm å var försenad! Så det blev Handelsbanken å Ögonmottagningen för mig då.. Det var sista gånger på "ögon" för detta år för de har stängt nu under jul å nyår!

Torsdag blev rätt lugn, werner kom hem från jobbet efter en timme bara! Men orkar inte skriva varför..
Så på Måndag ska jag på Arbetsförmedlingen å sätta upp mig Arbetslös för Werner ska ta ut Föräldraledighet nu först å främst fram till sista Januari!
På kvällen var jag å städa banken å sen blev det lite stadsträning med Cooper! Men han ska ju lukta överallt å helst hälsa på alla!

Fredag åkte jag å städa Söderhamns Innovation mellan 9-10, sen blev det lite handling å sen hem å mysa bara!
Blev inte mycket gjort! Tittade på teve å lekte med Alex! På kvällen kom Möller en sväng!
När han hade åkt å Alex gått å lagt sig så kröp jag ihop bredvid Werner å titta på teve å myste lite!
Men vid halv ett tiden vakna Alex å var skitpigg!!! Gick inte att få han å somna!
Framåt halv 2 åkte jag in till stan för att skjutsa hem Syster från krogen! När jag kom tillbaka hem vid 3-tiden så var Alex fortfarande vaken! Till slut fick jag nog för han var överallt i våran säng så jag stoppa ner han i sin säng å 10 min senare sov han å då var kl runt 4! Sen vakna han till vid strax före 8-tiden i morse å då fick han välling å han somna om!! Då blev jag glad! Sen klev vi upp vid halv 10-tiden å åt gröt!

Idag har vi annars bara varit ute i Mossne, Werner har grejat med -53an.. Snart är den klar!! Han ska ju till Bollnäs med den på Måndag för RegBesiktning! Hoppas det går bra!!
Bengt tittade ut i garaget en sväng oxå!
Sen när vi åkte hem så svängde vi in på Coop å handla så vi kunde äta Tacos!! Göttgött!!
Sen blev det Dansbandskampen! Inte för att jag är så mycket för dansband men jag hoppas Larz-Kristerz vinner.
Å så blev det Chips för Werner å Morötter för mig med Dill Dip! Gött!
Sen tittade vi på Hancock! Den var faktiskt bra!

Nu ska vi snart gå å sova! För imorrn ska vi till garaget igen!
Godnatt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0