Varför?

Dessa två dagar har inte varit bra..
Har känt mig både upp å ner..
började igår när jag inte fick alex att somna, hur jag är försökte å han var skit trött..
Så till slut gav jag upp å gav han mat när werner kom  hem på lunchen..
Sen stoppa jag ner han i vagnen å gick en sväng..
Å Alex vägra ligga eller sitta, Cooper lyssna inte ett dugg utan bara drog.. Å jag svettades å blev kissnödig så jag vände, blev inte den väg jag hade tänkte..
Hem, stoppa mer alex i säng, var in 2 gånger å lade ner han sen sov han, det var ju skönt.. han sov ca 2 timmar..
Sen när werner kom hem så åt vi, titta på teve en sväng..
åkte sen ut till mossne för werner skulle sätta på ett par plåtar fram under kofångaren..
Å så skulle vi hämta tältet till helgen.. men när vi skulle åka hem så ringde danne å camilla (grisplyman) å sa att de inte kunde komma förrän på lördag för de skulle hämta en bil idag.. så werner var inte på nån bra humör då..
Så när vi kom hem, gav jag alex välling å lade han, sen gick jag ut med cooper, när jag kom tillbaka satt werner vid datorn men vid 23-tiden gick han å lade sig utan att säga nåt till mig! Så jag satt vid datorn då framåt halv 1 tiden..
Sen har alexander vaknat flera gånger i natt.. till slut la jag han i vår säng för jag orka inte kliva upp..
sen vid halv 8 fråga jag werner om han kunde göra välling till han.. så då gjorde han det,
men den var för het så han fick gå tillbaka å skölja den i kall vatten..
Fick alexander å somna om å werner åkte å jobba..
Han har nyss varit hem på lunch.. pratade om helgen..
som det ser ut nu så blir det inget i Bocksjön! Eftersom det verkar inte bli nå folk!
Det sista han sa innan han åkte nu, var att han skulle skicka sms till dem å säga att allt blir inställt å att jag kunde då dricka imorrn.. men jag bara svara jasså..
då sa han nu åker jag o jobbar igen.. å så gick han bara.. ingen puss, inget hejdå! :(
Jag blir på så dåligt humör eller deppad när andra är det, speciellt Werner!
Förhoppningsvis har han lugnat ner sig när han kommer hem..

Var skönt att få skriva av sig lite..
Nu ska jag snart gå å väcka min lilla älskling! Så han får mat!
lina
2008-08-13 @ 12:35:23
URL: http://linahelena.blogspot.com

såg att du hade kommenterat om cruisingen nu. jag är ju lite segare än alla andra. det blev ju ingen cruising för mig. blev att vara hemma istället (fast hos brukaren). var det bra i helgen då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0